پنجشنبه شب صورت می‌گیرد

راهپیمایی و تحصن خیابانی مردم بحرین برای شکستن محاصره منطقه دراز

کدخبر: 2081401

مردم بحرین پنجشنبه شب با خودروهاى شخصی و پای پیاده از تمامی مناطق بحرین به سمت منزل شیخ عیسی قاسم برای شکست محاصره این منطقه پیشروی خواهند کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرغم تشدید امنیتی آل خلیفه، مردم بحرین از فردا بر فعالیتهای خیابانی خود می افزایند.

با گذشت 200 روز از محاصره منطقه دراز فعالیتهای مردمی چهره پررنگ تری به خود گرفته و تشدید کنترل امنیتی نیروهای امنیتی آل خلیفه بر اکثر مناطق بحرین مردم را برای حضور پرشور تر در خیابانها مصمم تر نموده است .

مردم و جمعیتهای مختلف سیاسی از عموم مردم در تمامی مناطق بحرین برای شرکت در برنامه هایی از چهارشنبه تا جمعه دعوت نموده اند. این فعالیت ها تحت عنوان "عزم و اراده فدائیان آیت الله عیسی قاسم را پایانی نیست " صورت می‌گیرند. از اهم این برنامه ها تجمع مرکزی چهارشنبه شب در محدوده منزل آیت الله عیسی قاسم است که در پی تحصن فدائیان میدان فداء نام گرفته است.

همچنین پیش بینی شده پنجشنبه شب ساکنین تمامی مناطق طی یک راهپیمایی مردمی و با خودروهای خود یا پای پیاده به طرف منزل شیخ عیسی قاسم و برای شکستن محاصره منطقه دراز حرکت کنند.

روز جمعه عصر نیز مردم با حضور در تظاهرات‌ها و تحصن‌های خیابانی اعتراض خود را به محاصره منطقه دراز و سلب تابعیت و محاکمه شیخ عیسی قاسم اعلام خواهند کرد.

پایان فعالیت‌های مردمی برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در شامگاه جمعه در میدان فداء و محله سکونت شیخ عیسی قاسم در منطقه دراز خواهد بود.

ارسال نظر: