واکنش آموزش و پرورش به انتقاد حقانی/ اجازه فروش املاک دست خودمان است

کدخبر: 2081410

اکبرزاده گفت: طبق قانون وزارت آموزش و پرروش اجازه فروش مکان‌های مازاد را دارد اما اردوگاه باهنر مازاد نیست و قصدی برای فروش این اردوگاه نداریم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اکبرزاده مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در واکنش به خبر فروش اردوگاه باهنر از سوی آموزش و پرورش که از سوی یکی از اعضای شورای شهر مطرح شده بود، اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و در آموزش و پرورش هیچگونه صحبتی در این باره نشده است.

وی افزود: اگر قرار باشد همچین اتفاقی بیفتد این موضوع از طریق مراجع قانونی و با برگزاری کمیته‌ها و تصمیم‌گیری‌های مسئولان ممکن می‌شود که تاکنون صحبتی در این خصوص نشده است.

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: در وزارت آموزش و پرورش طبق قوانین امکان فروش املاک مازاد وجود دارد اما اردوگاه باهنر سابقه‌ای طولانی دارد و مکانی است که رفت و آمد در آن زیاد است. همچنین افراد خارج از این وزارتخانه هم از اردوگاه استفاده می‌کنند. به همین دلیل اردوگاه باهنر جزو مکان‌های مازاد محسوب نمی‌شود و ما قصدی برای فروش این مکان نداریم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، گفتنی است محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران دیروز اعلام کرده بود، وزارت آموزش و پرورش قصد دارد اردوگاه باهنر در شمال تهران را به یک بانک بفروشد.

ارسال نظر: