مسابقات انتخابی تیم ملی شمشیربازی دانشجویان اسفند برگزار می‌شود

کدخبر: 2081636

مسابقه انتخابی تیم ملی شمشیربازی دانشجویان برای حضور در یونیورسیاد اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، به منظور هماهنگی لازم در خصوص اعزام تیم ملی شمشیربازی دانشجویان برای شرکت در رقابت های بیست و نهمین یونیورسیاد، محمدرضا دهخدا رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی و پیمان فخری سرمربی تیم ملی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دهخدا ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: شمشیربازی جزو رشته های ثابت یونیورسیاد است به همین منظور قصد داریم با همکاری فدراسیون، شمشیربازان دانشجو را هم به این رقابت ها اعزام کنیم که در صورت اعزام این برای دومین بار است به این رقابت ها اعزام می شوند و امیدواریم تا با شرکت دانشجویان در این رقابت ها زمینه توجه بیشتر دانشجویان به این رشته فراهم شود.

در ادامه باقرزاده ضمن تشکر از تصمیم فدراسیون دانشگاهی برای حضور تیم ملی شمشیربازی دانشجویان برای شرکت در یونیورسیاد، اظهار داشت: این فدراسیون آمادگی خود را در خصوص برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی به منظور تشکیل یک تیم قدرتمند اعلام می دارد و امیدوارم با همکاری دو فدراسیون یک تیم منسجم با این رقابتها اعزام و نتایج خوبی به دست بیاوریم.

در این نشست در خصوص برگزاری مسابقات انتخابی، انتخاب تیم ملی شمشیربازی دانشجویان، اردوهای آمادگی و تعداد نفرات اعزامی به یونیورسیاد تابستانی دانشجویان بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد اولین مسابقه انتخابی تیم ملی دانشجویان دختر و پسر در اسفند ماه سال جاری برگزار شود.

بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان 28 مرداد تا 8 شهریور ماه سال آینده در شهر تایپه کشور چین تایپه برگزار می‌شود.

ارسال نظر: