سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تشریح کرد:

جزئیات آتش‌سوزی گسترده شب گذشته در جنوب تهران/ نوزاد ۴ ماهه نجات یافت

کدخبر: 2081731

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی گسترده در یک ساختمان مسکونی ۵ طبقه و نجات جان ۵ تن در این حادثه خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید جلال ملکی گفت: ساعت 21 و 388 دقیقه شب گذشته آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در محله مشیریه، خیابان اسکندری به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای سازمان آتش نشانی در قالب 3 ایستگاه به محل حاضر و امدادسانی های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: محل حادثه، ساختمانی 5 طبقه تک واحدی بود که در طبقه دوم این واحد مسکونی، حریق گسترده مشاهده می شد.

ملکی ادامه داد: این واحد مسکونی به طور کامل شعله ور شده و دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود.

وی با اشاره به اقدامات آتش نشان ها به منظور خاموش کردن حریق تصریح کرد: آتش نشان ها پس از خاموش کردن حریق، اقدام به خارج کردن ساکنان محبوس در این واحد مسکونی کرده و دو نفر شامل یک زن 25 ساله و یک مرد 45 ساله را که دچار سوختگی شده بودند را از محل خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: مرد 45 ساله برای کمک به همسایه 25 ساله خود وارد ساختمان مسکونی آنها شده و شدت سوختگی او بیش از شدت سوختگی زن محبوس در میان شعله های آتش بود.

ملکی در خصوص وضعیت سایر افراد ساکن در این ساختمان مسکونی خاطرنشان کرد: از طبقات بالایی این ساختان نیز یک زن 25 ساله، دختری 15 ساله و یک نوزاد 4 ماهه به سلامت از میان دود و آتش خارج شده و آتش نشان ها ساعت 22 و 41 دقیقه عملیات خود را به اتمام رساندند.

ارسال نظر: