جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد:

تشدید برخورد پلیس با تخلف ورود کامیون در ساعات غیرمجاز

کدخبر: 2081812

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح زمان مجاز تردد کامیون‌ها در پایتخت، از تشدید برخورد پلیس با تخلفات ورود این وسائل نقلیه در ساعات غیرمجاز خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ حسن عابدی با تشریح محدوده زمانی مجاز تردد کامیون‌ها درسطح شهر تهران اظهار داشت: در طول هفته تردد کامیون‌ها از ساعت ٢٢ الی ٦ صبح در معابر شهر تهران امکان پذیر است و در روزهای تعطیل رسمی و شب قبل از روز تعطیل (پنج شنبه شب‌ها و جمعه شب‌ها) تردد کامیون‌ها از ساعت ٢٤ الی ٦ صبح امکان‌پذیر است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با توجه به بر هم خوردن نظم شهری و گلایه بسیاری از همشهریان تهرانی و با هدف ارتقا ایمنی وسلامت در تردد رانندگان خودروهای سواری، پلیس راهور تهران بزرگ با تخلفات رانندگان کامیون از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز تشدید برخورد داشته ، ضمنا از ورود کامیون ها در غیر از ساعت مذکور جلوگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس موظفند علاوه بر اعمال قانون، استعلام نمرات منفی و تخلفات بالای یک ملیون تومان در ورودی‌ها، کلیه مدارک از جمله معاینه فنی کامیون‌ها را کنترل و در صورت نیاز کامیون متخلف نیز به پارکینگ منتقل کنند.

ارسال نظر: