وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی:

ایران هنوز دشمن اصلی تل‌آویو است/ ترامپ مواضع مستحکم‌تری علیه ایران اتخاذ کند

کدخبر: 2081850

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با نام بردن از ایران به عوان دشمن اصلی، از رییس‌جمهور جدید آمریکا خواست مواضع مستحکم‌تری علیه ایران اتخاذ کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: "موشه یعلون" وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در اظهار نظری ایران را کماکان «دشمن اصلی اسرائیل» خواند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، موشه یعلون در سخنرانی در موسسه «هرتزیلیا» پیرامون سیاست آمریکا در خاورمیانه اظهار داشت که ممکن است سیاست‌های آمریکا با حضور «دونالد ترامپ» رییس جمهور منتخب در کاخ سفید در بیستم ژانویه تغییر یابد.

وی در این زمینه گفت: «در سال‌های اخیر دولت کنونی آمریکا تصمیم گرفت نقشی خیلی منفعلانه‌ داشته باشد و خود را از قید خاورمیانه رها ساخت.»

یعلون با بیان این‌که ایران در پی بهره‌برداری از موقعیت کنونی برای کسب برتری در منطقه است، گفت: «همه داعش را دشمن می‌نگرند اما برای ما، ایران هنوز دشمن اصلی است که البته به طور ناگهانی به بخشی از راه حل آمریکا مبدل شد.»

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد که ترامپ به نسبت اوباما رییس جمهور کنونی آمریکا که روزهای پایانی کار را سپری می‌کند، مواضع مستحکمتری را برای تحت فشار گذاشتن ایران جهت کاهش حمایت از ترور اتخاذ کند.

ارسال نظر: