حجت‌الاسلام فقیهی در گفتگو با «نسیم آنلاین»:

ثبت‌نام ۱۵ هزار نفر برای اعزام به عتبات دانشگاهی انجام شده/ ظرفیت اعزام ۱۶ هزار نفر از دانشگاهیان را داریم

کدخبر: 2081886

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: روز گذشته آخرین مهلت برای ثبت‌نام قطعی شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات بوده که ۱۵ هزار نفر از دانشگاهیان ثبت‌های خود را قطعی کرده‌اند.

حجت الاسلام محمدرضا فقیهی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، درباره شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات گفت: بعد از انجام قرعه کشی اسامی دانشجویان ذخیره و اصلی مشخص شد و بعد از آن اعلام کردیم افرادی که تمایل به رفتن به عتبات عالیات را دارند، باید ثبت نام خود را نهایی کنند و روز گذشته آخرین مهلت برای انجام ثبت نام نهایی بود.

وی ادامه داد: قطعا اگر دانشجویان، کارمندان و اساتیدی که اسم آنها به عنوان افراد اصلی بوده است، اقدام به ثبت نام نهایی نکنند، از افراد ذخیره استفاده خواهیم کرد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه کمتر از 15 روز دیگر اولین گروه ها به عراق اعزام خواهند شد، بیان داشت: ما ظرفیت اعزام 16 هزار نفر از دانشگاهیان به سفر عتبات را داریم و آخرین آماری هم که از ثبت نام کنندگان نهایی در اختیار دارم، 15 هزار نفر است.

حجت الاسلام فقیهی درباره قیمت اعزام ها اظهار داشت: قیمت ها تعیین و به دانشگاهیان نیز اعلام شده است به طور مثال قیمت اعزام های زمینی از تهران یک میلیون و 149 هزار تومان و اعزام های هوایی یک میلیون و 820 هزار تومان است، البته درباره سایر استان ها قیمت ها با توجه به فاصله ایستگاه پروازی و همچنین دوری یا نزدیکی به مرز متفاوت است.

وی با اشاره به اعزام های نوروزی تصریح کرد: دانشگاهیانی که قرار است از 24 اسفند تا 7 فروردین 96 به عتبات اعزام شوند، با افزایش 15 درصدی هزینه ها روبه رو می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطر نشان کرد: برای اعزام دانشگاهیان به شهرهایی مانند سامرا و کاظمین تابع سازمان حج و زیارت هستیم و هر زمانی که حضور زائر در این شهرها با تامین امنیت همراه شود، ما نیز دانشگاهیان را اعزام خواهیم کرد.

ارسال نظر: