"پازل"؛ نماینده موفق شبکه افق در جشنواره "ایران‌ساخت"

کدخبر: 2081971

مجموعه مستند "پازل" از تولیدات شبکه افق در نخستین جشنواره "ایران ساخت" توانست جایزه برتر را از آن خود کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جشنواره ملی فرهنگی، هنری «ایران ساخت» با شعار «فناوری ایرانی = کسب و کار ایرانی» از روز پنجشنبه 16 دی ماه در تهران آغاز بکار کرد و مراسم اختتامیه آن هم عصر شنبه 18 دی در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

به گفته مسئولان برگزاری، هدف از راه اندازی جشنواره ایران ساخت، جریان سازی در حمایت از تولید ساخت داخل و دانش بنیان است.

تولید محتوا برای فضای مجازی، مرتبط با چرخه تجاری سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان، حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران، ساماندهی واردات بی رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت و کمک به برجسته سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی، از دیگر اهداف این جشنواره محسوب می شوند.

نخستین جشنواره «ایران ساخت» در دو بخش «رقابتی» دو سطح حرفه ای و غیر حرفه ای و بخش «ویژه» (خارج از مسابقه) در همه رشته ها بدون محدودیت سنی برگزار شد. در مراسم اختتامیه این جشنواره، یک اثر از تولیدات شبکه افق موفق به کسب جایزه برتر شد؛ مجموعه «پازل» با تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله رحیمی که تاکنون در سه سری و با معرفی بومی سازی فناوری های مختلف توسط دانشمندان جوان کشورمان تولید و به روی آنتن رفته است توانست در بخش برنامه های تلویزیونی رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

این مجموعه توانست علاوه بر دریافت تندیس جشنواره و دیپلم افتخار، وعده حمایت از تولید سری بعد را نیز به دست آورد.

در این مراسم همچنین عنوان شد مجموعه «پازل» توسط معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری رصد شده و از سوی این معاونت مفید توصیف شده است.

ارسال نظر: