در جلسه شورا مصوب شد

یک فوریت اصلاح تبصره‌های بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران

کدخبر: 2082001

علیرضا دبیر ضمن اعلام خبر تصویب یک فوریت اصلاحیه تبصره‌های بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران اظهار داشت: با این اصلاحیه توان مالی مدیریت شهری برای ادامه خط ۶ مترو و توسعه شهر هوشمند افزایش خواهد یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا دبیر رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در جریان دفاع از یک فوریت اصلاحیه بندهای از تبصره بودجه سال 95 در سیصد و نوزدهمین جلسه شورا از ارائه لایحه بودجه سال 96 شهرداری تهران طی هفته آینده خبر داد و افزود: با توجه به ارائه احتمالی لایحه بودجه سال 96 ، اصلاحیه تبصره بودجه 95مرتبط با افزایش بودجه مترو و اتوبوسرانی است که با توجه به رویکرد توسعه و تجهیز حمل و نقل یک فوریت آن مطرح شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در تبصره بودجه سال 95 اعتباری بالغ بر 2100 میلیارد تومان در بخش نقد و غیر نقد برای تجهیز خطوط جدید در دست ساخت مترو در نظر گرفته شده بود. همچنین در تبصره سی و پنج مصوبه بودجه مجوز انتشار اوراق مشارکت برای خطوط جدید مترو داده شده بود که شهرداری تهران در همین راستا توانسته است مجوز انتشار 1500میلیارد تومان در غالب اوراق مشارکت را دریافت کند که این مازاد بر 2100 میلیارد تومانی خواهد بود که قرار است در خط 6 مترو هزینه شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه افزود: همچنین به منظور توسعه و تکمیل سطح کیفی و کمی خدمات غیر حضوری الکترونیکی و بخش دوم هوشمند سازی شهر تهران به مبلغ 1800 میلیارد تومان از طریق بخش خصوصی BOT اصلاحیه بودجهدر این ردیف پیشنهاد شده است.

دبیر خاطر نشان کرد: بخش دیگر این اصلاحیه به پرداخت کمک هزینه پی کیلومتر به شرکت های اتوبوسرانی به مبلغ 250 میلیارد تومان اختصاص دارد.

ارسال نظر: