اشوان در پاسخ به «نسیم آنلاین»:

از پنج قطعه جدید در اجرای جشنواره موسیقی فجر رونمایی میکنم

کدخبر: 2082013

اشوان خدابندلو، خواننده جوان موسیقی پاپ در نشست خبری جشنواره موسیقی فجر گفت: بکارگیری تعدادی از سازهای موسیقی سنتی ایرانی از جمله سه‌تار و کمانچه در ترکیب سازبندی کنسرت تدارک دیده شده است که به نظر من این مسئله به جذابیت اجرا کمک میکند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، اشوان خدابندلو ، خواننده جوان موسیقی پاپ که در میان مخاطباش با نام "اشوان" شناخته شده است، ساعاتی پش در نشست خبری اجرای خود در جشنواره موسیقی فجر گفت: اجرای جشنواره موسیقی فجر مسلما نسبت به سایر کنسرت هاسم تفاوت های عمده ای دارد که از این میان می توان به اجرا و رونمایی از پنج قطعه جدید دراجرای جشنواره اشاره کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این بکارگیری تعدادی از سازهای موسیقی سنتی ایرانی از جمله سه‌تار و کمانچه در ترکیب سازبندی کنسرت تدارک دیده شده است که به نظر من این مسئله به جذابیت اجرا کمک میکند.

این هنرمند گفت: نخستین آلبومم نیز آماده‌ شده است و امیدوارم تا اواخر بهمن‌ماه روانه بازار موسیقی شود.

وی تصریح کرد: این آلبوم حدود 13 قطعه دارد که دو یا سه قطعه آن را تاکنون در کنسرت‌ها اجرا نکرده‌ام، در حال حاضر مشغول مذاکره با شرکت‌های پخش‌کننده برای این آلبوم هستیم .

رسول ترابی تهیه‌کننده این کنسرت نیز در ادامه این نشست گفت: از یک سال پیش موجی در حوزه موسیقی کشور راه افتاد که خوشبختانه با حضور اشوان جدی‌تر شد و می‌توانیم بدون اغراق بگوییم که این موج از اشوان شروع شد که پس از آن تهیه‌کننده‌ها به شدت دنبال خواننده‌های جدید رفتند چرا که هم من و هم تهیه‌کنندگان دیگر بر این باوریم که حضور این خوانندگان جدید در عرصه اجراهای زنده می‌تواند اتفاقات بهتری را برای ما رقم بزند، در مجموع باید پذیزفت که نسل جدید موسیقی وارد کار شده و کار را برای رقابت در عرصه تنگ کرده است.

گفتنی است، اشوان خدا بنده‌لو دوشنبه ۲۷ دی ماه ساعت ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران تازه‌ترین کنسرت خود را در چارچوب برگزاری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر اجرا می‌کند.

ارسال نظر: