پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب؛

آیت‌الله هاشمی هیچگاه خللی در ارادت و عزم راسخش در مسیر ولایت نداشت

کدخبر: 2082102

آیت‌الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: خبر عروج مبارز خستگی ناپذیر و مجاهد نستوه و یار دیرین انقلاب و رهبری عزیز انقلاب مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بسیار جانسوز و اندوهناک است. چهره درخشان سال‌های مبارزه در کنار امام راحل در قبل از انقلاب و مرد روزهای بزرگ و حساس پس از انقلاب که عمر پر برکت خویش را در مسیر خدمت به نظام مقدس اسلامی مصروف داشت.

در ادامه این پیام آمده است: شخصیت برجسته‌ای که به رغم تلاش وافر بدخواهان نظام و منحرفین از مسیر اصلی امام ، هیچگاه خللی در ارادت و عزم راسخش در مسیر ولایت دیده نشد.

این پیام می‌افزاید: مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را می‌توان مرد خستگی ناپذیر سنگرهای مختلف از حضور در شورای انقلاب تا جانشینی فرمانده کل قوا و مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری و مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر جایگاه‌های حساس نظام دانست.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب با نهایت اندوه و تألم و تأثر عمیق این فقدان بزرگ را به مقام معظم رهبری ،مراجع عظام تقلید و علمای حوزه‌های علمیه و بیت شریف ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و علو درجات را برای آن عزیز سفر کرده از درگاه احدیت مسئلت می‌کنم.

ارسال نظر: