جهانگیری در جمع خبرنگاران:‌

آیت‌الله هاشمی پشتوانه محکمی برای نظام بود/ دولت احساس می‌کند پشتوانه شجاع خود را از دست داد

کدخبر: 2082122

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی پشتوانه و استوانه نظام، مسئولین و رهبر انقلاب بود، خاطرنشان کرد: ایشان چه در دوران قبل از انقلاب و چه پس از آن، در مسیر آرمان‌های انقلاب و یاریگر امام(ره) و رهبر انقلاب بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی یکی از استوانه‌های نظام جمهوری اسلامی بود، افزود: آقای هاشمی در مقاطع حساسی که نیاز به نقش‌آفرینی در کشور احساس می‌شد، حضور فعال داشت.

وی افزود: آقای هاشمی چه در روزهای قبل از انقلاب و در روزهای سخت شکنجه که تا مرحله اعدام نیز رفتند، در مسیر انقلاب و آرمان‌های آن بودند و پس از پیروزی انقلاب هم در کنار امام راحل بودند.

جهانگیری با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی بعد از انقلاب نیز چه در روزهای سخت پیروزی‌های انقلاب و در سال 60 و مقاطعی که نظام با بحران‌های سخت مثل 6 و 7 تیر روبه‌رو بود، کسی که به امام کمک کرد تا کشور از بحران عبور کرد، آیت‌الله هاشمی بود.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: آقای هاشمی در دوران جنگ و در فرماندهی قوا زبان‌زد بود و در ارتحال امام(ره) نیز در کنار رهبر انقلاب به وی کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی در یک نگاه پشتوانه محکمی برای نظام، رهبری و مسئولین بودند و دولت احساس می‌کند پشتوانه شجاع خود را از دست داده است.

جهانگیری در پایان اظهار امیدواری کرد که روح آیت الله هاشمی با ائمه اطهار محشور شود.

ارسال نظر: