طی پیامی

ارتش ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت

کدخبر: 2082163

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در پی ارتحال یار دیرین حضرت امام خمینی(ه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله هاشمی رفسنجانی، ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر و در آن، درگذشت ایشان را که سال‌های متمادی در راه اعتلای آرمان‌های نظام و انقلاب تلاش وافر کرد، ضایعه‌ای بزرگ برشمرد.

در ادامه این پیام آمده است: خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، که نمونه‌‌ای از مبارزان انقلابی و تکیه گاهی مطمئن برای نظام، کشور و انقلاب بود، غمی بزرگ می باشد که جامعه را سوگوار نمود.

این پیام می‌افزاید: این مبارز نستوه با مبارزات خود در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب و در جریان آن و نیز در دوران دفاع مقدس از خود چهره ای ماندگار در تاریخ بر فراز و نشیب کشور و انقلاب ترسیم نموده بود که باعث شد برگ های درخشانی به زندگی این مبارز انقلابی افزوده شود.

ارتش در ادامه پیام خود آورده است: مسئولیت‌های مختلف این شخصیت سیاسیِ انقلاب اسلامی از روزهای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و از همه مهمتر مسئولیت های مختلف در دوران دفاع مقدس؛ از ایشان شخصیتی تأثیر گذار در تاریخ انقلاب اسلامی و دارای پرونده‌ای مشحون از تلاش و فعالیت‌های گوناگون ساخته بود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان پیام خود، ضمن تسلیت درگذشت این مجاهد خستگی ناپذیر به رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی)، ملت شریف و قدرشناس ایران و خانواده ایشان، از پروردگار بزرگ، غفران و رحمت الهی برای آن مرحوم خواستار است.

ارسال نظر: