مصباحی مقدم در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سربازی تا سرداری در خدمت انقلاب اسلامی بودند

کدخبر: 2082271

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سربازی تا سرداری در خدمت انقلاب اسلامی بودند، گفت: ایشان خود را وقف جمهوری اسلامی کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز عصر امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه جماران، درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به خانواده و بازماندگان ایشان تسلیت گفت.

وی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از بنیان‌گذاران جمهوری اسلامی که از حمایت از امام از سال 1342 همراه بودند و تا ارتحال امام همراه امام ماندند و بعد از رحلت ایشان به صورت اساسی کنار رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سربازی تا سرداری در خدمت انقلاب اسلامی بودند، گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی بود که خود را وقف جمهوری اسلامی کرد و برای این نظام هم حاضر شد در جبهه جنگ حضور پیدا کند، به عبارتی مدیریت عالی جنگ را بر عهده گرفت و 2 دوره رئیس مجلس شورای اسلامی و 8 سال هم ریاست جمهوری کشور را بر عهده داشت.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: آیت‌الله هاشمی رفسنجای از اعضای شورای انقلاب که توسط امام (ره) تأسیس شد، بود و تا زمان ارتحال نیز در مجلس خبرگان رهبری عضویت داشت. بنابراین مقام معظم رهبری و امام به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعتماد داشتند.

ارسال نظر: