از سوی مسئول اطلاع‌رسانی راهور اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

کدخبر: 2082280

مسئول اطلاع‌رسانی راهور ناجا از اعمال محدودیت تردد خودروها در روز آینده و همزمان با برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرگرد شریفی مسئول اطلاع رسانی پلیس راهور ناجا در گفتگو با فارس در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی فردا گفت: بنابر اعلام فرمانده انتظامی پلیس راهور جزئیات برنامه‌ریزی انجام شده به منظور اقامه نماز در دانشگاه تهران و مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به شرح زیر است:

مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمهیدات لازم ترافیکی و امنیتی برای اقامه نماز در دانشگاه تهران و مراسم تشییع پیکر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در طول خیابان انقلاب از مقابل دانشگاه تهران به سمت خیابان حافظ و همچنین مراسم تدفین وی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) انجام گرفته است.

بر این اساس از ساعت 24 امشب محدودیت‌های توقف در معابر حاشیه‌ای دانشگاه تهران اعمال می‌شود و از این رو لازم است تا شهروندان تهرانی از پارک خودروهای خود در این معابر خودداری کنند.

همچنین برابر محدودیت‌های ترافیکی برنامه‌ریزی شده ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از خیابان انقلاب از ساعت 6 صبح فردا در مسیر شرق به غرب و بالعکس ممنوع است.

علاوه بر این در رینگی که برای این مراسم در نظر گرفته شده از تردد هرگونه وسایل نقلیه به شرح زیر ممانعت به عمل خواهد آمد:

الف- از شمال طول بلوار کشاورز حد فاصل خیابان کارگر تا پل کریم‌خان

ب- از جنوب طول خیابان جمهوری حدفاصل خیابان کارگر تا خیابان حافظ

ج- از شرق طول خیابان حافظ حدفاصل خیابان کریم‌خان تا خیابان جمهوری

د- از غرب طول خیابان کارگر حدفاصل بلوار کشاورز تا خیابان جمهوری

شریفی برای مراسم تدفین پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز با توصیه به شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی از آن‌ها خواست تا حتی‌المقدور از مترو و سایر وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده برای این مراسم که اطلاع رسانی آن توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شده است استفاده کنند.

وی افزود: برای کسانی که قصد دارند با خودرو شخصی خود در این مراسم شرکت کنند پارکینگ عمومی ضلع شمال مرقد امام خمینی در شمال بلوار علامه و همچنین پارکینگ آفتاب در ضلع غربی آزاد راه خلیج فارس در نظر گرفته شده‌است. همچنین شرکت کنندگان در این مراسم می‌توانند از معابر داخل قطعات بهشت زهرا برای پارک خودروهای خود استفاده کنند.

ارسال نظر: