شمخانی: شرافت جهاد در راه خدا برای هاشمی رفسنجانی عزت و آبرویی جاودانه در برداشت

کدخبر: 2082368

دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: حضور باشکوه و سوگوارانه اقشار مختلف در این مراسم کم‌نظیر، قدرشناسی از خادمی است که عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه به مردمی کرد که عاشقانه دوست‌شان داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: حضور باشکوه و سوگمندانه اقشار مختلف در این مراسم کم نظیر،قدر شناسی از خادمی است که عمر بابرکت خود را وقف خدمت صادقانه به مردمی کرد که عاشقانه دوستشان داشت.

شمخانی از آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان شخصیتی پیشگام در جهاد و مرد روزهای خون و خطر یاد کرد و افزود: به عنوان سربازی کوچک که توفیق حضور در دفاع مقدس را داشته ام هرگز نمی توانم نگاهی واحد به بزرگانی چون مقام معطم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی که برهانهای قاطعی برای عدم حضور در جهاد داشتند اما در این عرصه از دیگران سبقت می گرفتند با افرادی که با بهانه های مختلف گوشه های امن و آرام را برجهاد فی سبیل الله ترجیح دادند و امروز مدعی انقلابی گری نیز هستند ،داشته باشم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شرافت جهاد در راه خدا برای مردانی چون هاشمی رفسنجانی عزت و ابرویی جاودانه بر جای خواهد گذاشت.

ارسال نظر: