اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری اعلام کرد:

رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی معلولان جهان در لس‌آنجلس برگزار می‌شود

کدخبر: 2082457

اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری (UCI) اعلام کرده که رقابت‌های پیست دوچرخه‌سواری معلولان قهرمانی جهان به میزبانی لس‌آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، این رقابتها از دوم تا پنجم مارس (۱۲ تا ۱۵ اسفند) در مرکز ورزش های ولو (VELO) در غرب لس آنجلس برگزار خواهد شد.

این مرکز ورزشی، یک هفته پیش از آغاز رقابتهای معلولان، میزبان جام جهانی دوچرخه سواری تحت عنوان جام «تیسوت» است.

«ریک آدامز»، رئیس ورزش های پارالمپیکی آمریکا، در این خصوص گفت: ما به طرزی باورنکردنی از این میزبانی هیجان زده هستیم. ضمن عرض تشکر اعلام می کنیم که لس آنجلس کاملا برای این میزبانی آماده است و به تمام تیم ها و ورزشکاران اطمینان خاطر می دهیم که تجربه بزرگی خواهند داشت.

این برای نخستین بار در تاریخ رقابتهای دوچرخه سواری معولان است که این مسابقات یک سال پس از بازی های پارالمپیک برگزار می شود. اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری قصد دارد از حالا به بعد رقابتهای جهانی پیست را به صورت هر ساله برگزار کند. این رویداد در مورد دیگر مواد دوچرخه سواری هم صدق می کند.

مسابقات جهانی جاده دوچرخه سواری هم در سال ۲۰۲۰ که بازی های پارالمپیک توکیو برگزار می شود، انجام خواهد شد. مسابقات جهانی جاده تا به حال هرگز در سال پارالمپیک برگزار نشده است. این رقابتها به میزبانی اوستند بلژیک برگزار می شود.

ارسال نظر: