آیت‌الله نوری همدانی:

اگر فردی انقلابی باشد و انقلابی بماند یقینا مردم از او تجلیل می‌کنند

کدخبر: 2082497

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه اگر فردی انقلابی باشد و انقلابی بماند یقینا مردم از او تجلیل و تکریم می‌کنند، اظهار داشت: اگر مردم در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی شرکت کردند به دلیل این است که ایشان نسبت به ایجاد انقلاب، برقراری و تثبیت آن زحمات فراوانی کشیده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رسا نوشت: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز چهارشنبه در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام قدردانی کرد.

وی این حضور را نشانه وفاداری مردم به انقلاب، نظام و رهبری و آرمان های بلند نظام اسلامی و همچنین تجلیل از تلاش ها و خدمات آن مرحوم ارزیابی کرد.

آیت الله نوری همدانی با تجلیل از مجاهدت ها، سوابق و خدمات فراوان آیت الله هاشمی رفسنجانی در انقلاب اسلامی و نهضت امام، تصریح کرد: اگر مردم در مراسم تشییع آیت الله هاشمی شرکت کردند به دلیل این است که ایشان نسبت به ایجاد انقلاب، برقراری و تثبیت آن زحمات فراوانی کشیده است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: اگر فردی انقلابی باشد و انقلابی بماند یقینا مردم از او تجلیل و تکریم می کنند، امروز نیز وظیفه همه ما این است که با تمام توان برای حفظ و تقویت این انقلاب تلاش کنیم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر انقلابی ماندن دستگاه ها و نهادهای مختلف از جمله حوزه های علمیه، یادآورشد: همه مردم و بویژه مسؤولان کشور باید حول محور ولایت فقیه و رهبری این نظام را با تمام وجود حفظ کنند.

ارسال نظر: