بازدید مدیران سازمان سینمایی و حوزه هنری از پشت صحنه "سرو زیر آب"

کدخبر: 2082516

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی به همراه محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری از پشت صحنه فیلم سینمایی "سرو زیر آب" ساخته محمدعلی باشه‌آهنگر بازدید کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فیلم سینمایی «سرو زیر آب» که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی، حوزه هنری و موسسه تصویر شهر در حال ساخت است به موضوع دفاع مقدس می پردازد. محمد علی باشه آهنگر در ششمین کار سینمایی خود کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و حامد حسینی در مقام تهیه کننده در کنار او قراردارد.

قصه «سرو زیر آب» در مورد شهداء گمنام و اتفاقاتی است که در معراج شهداء و نبرد لوله اهواز افتاده است.

بابک حمیدیان، مینا ساداتی، مسعود رایگان و هومن برق نورد از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم جلوی دوربین علیرضا زرین دست قرار گرفته اند.

در جریان این بازدید ایوبی رییس سازمان سینمایی از لوکیشن های فیلم سینمایی «سرو زیر آب» بازدید کرد و فیلمبرداری این فیلم نیز با حضور جمعی از خانواده های شهدا آغاز شد.

در این بازدید علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی ، حمزه زاده معاون سینمایی حوزه هنری، احدی مدیر عامل موسسه تصویر شهر، احمدیان معاون فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی و جلیل اکبری صحت مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی ، رئیس سازمان سینمایی را همراهی کردند.

ارسال نظر: