اقدام وحشیانه نیروهای رژیم آل خلیفه در بحرین

شلیک گازهای سمی و اشک‌آور به یک مدرسه توسط مزدوران آل خلیفه + تصاویر

کدخبر: 2082520

مزدوران آل خلیفه صبح امروز مدرسه پسرانه "اوال" در جزیره"ستره" بحرین را غرق در گازهای سمی و اشک آور کردند که طی آن چند دانش‌آموز به شدت مجروح شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، صبح امروز مزدوران آل خلیفه مدرسه پسرانه "اوال" در جزیره"ستره" بحرین را غرق در گازهای سمی و اشک آور کردند.

به گزارش انجمن حقوق بشر "سلام"، در اثر شلیک مستقیم سلندرهای اشک آور یکی از دانش آموزان دچار اصابت و جراحت جدی در ناحیه چشم گشته است.

این اقدام وحشیانه نیروهای آل خلیفه موجی از اعتراضات فعالین حقوق بشر را در پی داشته است.

"ایناس عون" از ناظرین انجمن حقوق بشر بحرین با انتشار عکس این دانش آموز شدت جراحت وی را تایید و این اقدام را محکوم کرده است.

همچنین "ریما شعلان" از فعالین حقوق بشر در صفحه توییتر خود با اشاره به اینکه هیچ دلیل موجهی برای غرق نمودن مدرسه در گازهای سمی وجود ندارد به وزیر آموزش و پرورش و وزیر کشور نسبت به این اتفاق اعتراض کرده و نوشت : " آیا در حوالی مدرسه حرکت مسلحانه ای رخ داده که نیروهای امنیتی اینگونه بچه های مدرسه ای را سرکوب کنند؟ بچه هایی که قدرت دفاع از خود را در چنین شرایطی از دست میدهند."

"یوسف ربیع" رئیس انجمن حقوق بشر بحرین هم با انتشار عکسهایی از این حادثه نوشت: در حالیکه شهروندان به دنبال آرمانهای بشری اند، آیا کشور تحت سایه سرکوب و اسحله اصلاح خواهد شد ؟! "

ارسال نظر: