جتما واقعیتی در صحبت‌هایم بوده که دوستان ناراحت شدند

کرمی: به دنبال حضور در کادرفنی نیستم/ اگر فدراسیون باز هم اشتباه کند تکواندو نابود می‌شود

کدخبر: 2082752

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو گفت: خیلی راحت و واضح اعلام می‌کنم که دنبال مربیگری در تیم ملی نیستم.

یوسف کرمی در گفتگو با « نسیم آنلاین »، درخصوص انتقاداتی که نسبت به حمایت‌های او از فدراسیون تکواندو انجام شده است، اظهاز داشت: به هر حال همانطور که ما دوست داریم در کنار آن دشمن هم داریم و همانطور که منتقد داریم، دوستانی نیز موافق هستند. من الان هم اعلام می‌کنم در برخی مسائل با فدراسیون تکواندو اختلاف نظر داشتم و هنوز هم دارم.

وی ادامه داد: مخالفت با مسائل طبیعی است و نمی‌شود که همه با همه چیز موافق باشیم. من نقدهای خود را در این مدت اعلام و نقط مثبت و منفی را اگفتم که تمام شد و رفت. منتقد یعنی اینکه نظر خود را اعلام کند و بعد از آن نیز همه چیز تمام شود. فدراسیون با شنیدن نظرات من یا از آنها استفاده می‌کند یا توجهی به آن نمی‌کند و دیگر دلیلی نمی‌شود هر جا نشستم از فدراسیون بدگویی کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو تصریح کرد: انصافا فدراسیون برای یک نفر نیست و قبل از ما نیز خیلی‌ها برای آن جنگیدند و در آن سهم دارند و نباید پایه‌های تکواندو را نابود کنیم. من می‌بینیم که در همه نقاط ایران کسانی با عشق و علاقه تکواندو کار می‌کنند.

وی ادامه داد: منی که این مسائل را می‌بینم اگر بخواهم انتقاداتم را تند و تندتر ادامه بدهم، تکواندو را نابود کردم. همه دوستان بدانند، کسانی که مرتب انتقاد می‌کنند دلسوز تکواندو نیستند. اگر دلسوز بودند نظرات خود را اعلام می‌کردند و پولادگر نیز از انتقاداتی که به درد می‌خورد استفاده می‌کرد.

کرمی ادامه داد: من منتقد اکر بخواهم هر جا بنشینم فقط انتقاد کنم این دیگر انصاف نیست. هزاران نفر از تکواندو نان می‌خوردند و در دورترین نقاط ایران زندگی خود را از این راه می‌گذرانند. اگر همه ما فقط تخریب کنیم دیگر چیزی از تکواندو نمی‌ماند و روزی می‌گوییم کاش این تکواندو بود.

وی افزود: این درست نیست که ما یک سری آدم را بی‌خانمان و از کار بی‌کار کنیم به این دلیل که از یک یا چند نفر در فدراسیون خوشمان نمی‌آید. خوب نیاید؟ منم در فامیل بزرگ خودم شاید از عده‌ای خوشم نیاید اما در همان خانواده مسئله را حل می‌کنم . اگر هم نتوانستم حل کنم کاری به کار آن آدم ندارم و کار خود را انجام می‌دهم.

دارنده نشان برنز المپیک لندن تصریح کرد: ما با این مشکلاتی که ایجاد می‌کنم خودمان را از ریشه نابود می‌کنیم. دود این کار نیز به چشم خودمان می‌رود. من از دوستان منتقد ممنون هستم که انتقادات خود دلسوزانه را مطرح کردند اما دیگر بس است و برای کمک جلو بیایند. این همه ما بازیکن ملی و قهرمان داشتیم اما همه که نمی‌توانیم سرمربی تیم ملی شویم.

وی افزود: فدراسیون چند گزینه اعلام کرده است و در حال بررسی گزینه سرمربیگری هستند . با انتخاب سرمربی همه بیایم دست به دست هم بدهیم و به تکواندو کمک کنیم.

کرمی در خصوص انتقادات یکی از مربیان سابق تیم ملی از او در فضای مجازی گفت: حتما واقعیتی در صحبت‌هایم وجود داشته که دوستان آن را گرفتند و ناراحت شدند. من هیچ وقت بی‌احترامی نکردم جرا که اولین چیزی که در ورزش یاد گرفتم احترام به بزرگ‌تر بوده است. اگر به من نیز بی‌احترامی کردند حتما شخصیت خود را نشان دادند.

مربی تیم یاسین پیشرو در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود به دلیل احتمال حضور در کادرفنی تیم ملی دیگر از فدراسیون انتقاد نمی‌کند، گفت: من خیلی راحت و واضح اعلام می‌کنم که دنبال مربیگری در تیم ملی نیستم تا دوستان خیال نکنند من این صحبت‌ها را به خاطر حضور در تیم ملی گفته‌ام.

وی ادامه: هر جا که می‌خواهید بنویسید یوسف کرمی به دنبال حضور در کادر فنی نیست و حتی اگر پیشنهاد بدهند قبول نخواهم کرد. من می‌خواهم حسن نیست خود را نشان بدهم که فقط به خاطر تکواندو می‌خواهم پا پیش بگذارم تا کدورت‌ها از بین برود. من حتی حاضر برای بچه‌ها میت بگیرم تا دوستان باورشان شود یه حرفی که میزنم عمل هم می‌کنم.

کرمی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در میان کاندیدهای تیم ملی نیز اصلح‌ترین انتخاب شود . دیگر ما در شرایط آزمون و خظا نیستیم و اگر فدراسیون باز هم اشتباه کند تکواندو نابود می‌شود. هرکسی هم انتخاب شد صادقانه پای کار باشیم تا دوباره تکواندو سرپا شود.

ارسال نظر: