نقدی بر آخرین ساخته روح الله سهرابی؛

"آرام می‌گیریم" می‌تواند مخاطبان رسانه ملی را آرام کند؟ + آنونس

کدخبر: 2082761

رسانه ملی این روزها با سریال‌های "لیسانسه‌ها" و "همسایه‌ها" تا حدودی کنداکتور مربوط به پخش سریال‌های زمستانی خود را پر کرده و قرار است از امشب سریال "آرام می‌گیریم" هم از شبکه دوم سیما پخش شود.

گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »؛ رسانه ملی این روزها با سریال های «لیسانسه ها» ساخته سروش صحت از شبکه سوم سیما و «همسایه ها» ساخته مهران غفوریان از شبکه نسیم تا حدودی کنداکتور مربوط به پخش سریال های زمستانی خود را پر کرده است، در این میان شاید بتوان گفت «لیسانسه ها» تا حدودی موفق عمل کرده است، ولی ساخته مهران غفوریان آنگونه که انتظار می رفت، نتوانست استقبال مخاطبان را به همراه داشته است.

در این میان شبکه دوم سیما نیز نظر دارد تا از امشب سریال «آرام می گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلیرا به صورت روزپخش به روی آنتن خود ببرد، سریالی که در 48 قسمت برای این شبکه تولید شده است.

روح الله سهرابی از اوایل اردیبهشت ماه امسال تولید «آرام می گیریم» را در تهران کلید زد، سریالی که در ابتدا قرار بود تنها در 42 قسمت تولید شود، ولی به دلیل حضور بازیگران مطرح رسانه ملی، 6 قسمت دیگر به آن اضافه شد و قرار است تا پایان امسال آنتن شبکه دوم سیما را در حوزه پخش سریال پر کند.

در «آرام می گیریم» به روابط، تفاوت ها و تعامل های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده خواهی در بستر قصه ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده پرداخته می شود. خانواده ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضای آن است است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره باز برمی گردد .....

هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، لعیا زنگنه، آشامحرابی، کامران تفتی، علی اوسیوند، کاظم بلوچی، نسرین مقانلو، لیلا اوتادی، مهدی سلوکی، حسن جوهرچی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمال زاده، نگار عابدی، محمد فیلی، مونا فرجاد، حمید هدایتی، نسرین نکیسا، محمود مقامی، ارسلان قاسمی، مهدی ماهانی، بهزاد رحیم خانی، مجید اکبری، محدثه قبادی، شهربانو موسوی، سعیده رودبارکی، حسین اکبری، مهسا هاشمی، سیامک اشعریون، غزاله اکرمی، رضا رضایی و شیما نیک پور در آخرین ساخته روح الله سهرابی به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی، مدیر تصویربرداری: حمید احمدی، مدیر تولید: ایرج طایفه غلامی، طراح صحنه و لباس: رضا درگزی، طراح گریم: زهره سیه پوش، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، آهنگساز: محمد محمدعلی، تدوین: موحد شادرو ـ نوید توحیدی، دستیار اول کارگردان: مهدی سهرابی، دستیار دوم کارگردان: علی غیاثوند - علی بی آبی، مدیر تدارکات: امیرهوشنگ حسینی - مجید رنجبر، دستیار لباس: مهسا شکیب، مجری گریم: محمد سیه پوش، مینو قبادی، دستیار برنامه ریز: غزاله اکرمی، مدیر روابط عمومی: رسول شادمانی، مجری طرح: افق رسانه پاسارگاد .

باید منتظر ماند تا دید که «آرام می گیریم» می تواند مخاطبان رسانه ملی را برای تماشای یک سریال جذاب و دیدنی، آرام کند یا خیر.

ارسال نظر: