وحید دستجردی در نشست شوراهای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب:

"جبهه مردمی" جبهه عدالت‌خواهی و مردم‌سالاری است

کدخبر: 2082782

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت:این جبهه، جبهه گفتمان عدالت خواهی، تبعیض ستیزی و مردمسالاری است و بایدهمه همت خود را برای تغییر وضع موجود به کار بندیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اولین نشست شوراهای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی روز 5شنبه23دیماه با حضور 362 نفر از اعضای شوراهای استانی و اعضای هیئت موسس این جبهه در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد، اظهار کرد: برهیچ کس پوشیده نیست در وضعی قرار داریم که آنچه انتظار داریم نمی بینیم و آنچه انتظار نداریم می بینیم لذا شرایط به هیچ عنوان مطلوب نیست.

وی ادامه داد: امروز در هر خانه‌ای وقتی سوال ازمشکلات می کنیم مسئله بیکاری مطرح می شود و در کنار آن رکود بی سابقه و تبعیض در جامعه باعث شد تا ما در کنار هم قرار گیریم و برای تغییر در وضع موجود به وظیفه خود عمل کنیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود:این جبهه، جبهه گفتمان عدالت خواهی، تبعیض ستیزی و مردمسالاری است و بایدهمه همت خود را برای تغییر وضع موجود به کار بندیم.

در ادامه نشست برخی اعضای شوراهای استانی به طرح دیدگاه‌های خود پرداخته و با اعضای هیئت موسس به گفت‌وگو پرداختند.

نیمه اول بهمن؛ برگزاری مجمع ملی جبهه مردمی انقلاب

در این نشست که برای بحث و تبادل نظر درباره ساختار و سازمان جبهه و برنامه‌های آن تشکیل شده بود رئیس و اعضاء ستاد مرکزی به طور مشروح مطالبی بیان کردند و اعضاء نشست که شوراهای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بودند به طرح نقطه نظرات خود پرداختند ازجمله مسائلی که در این نشست مورد بحث قرار گرفت تشکیل مجامع شهرستانی و سپس مجمع ملی بود که قرار است در نیمه اول بهمن ماه برگزار شود.

همچنین درباره نحوه سازمان دهی و تشکیل مجامع اقشار و صنوف مختلفی که برای پیوستن به جبهه اعلام آمادگی کرده اند بحث وتبادل نظر صورت گرفت و مقررشد مجامع 22 قشر،صنف وتشکل سیاسی فرهنگی اجتماعی واقتصادی تشکیل و نمایندگان خود را برای حضور درمجمع عمومی معرفی کنند.

ارسال نظر: