بازگشایی مسیر تندرو بزرگراه فتح- شهید کلاهدوز در منطقه ۲۱

کدخبر: 2082805

مسیر تندرو بزرگراه فتح- شهید کلاهدوز با هدف روانسازی ترافیک و کاهش میزان تصادفات در منطقه ۲۱ بازگشایی شد.

به گزارش‌« نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، غلامحسین سلمانی ،معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با توجه به عملیات اصلاح پروفیل و بهسازی بزرگراه فتح در محدوده زیرگذر شهید کلاهدوز عملیات عمرانی به شکل فازبندی در مسیر تندرو غرب به شرق انجام شد.

وی با بیان اینکه مسیر تندرو این بزرگراه از سه ماه قبل برای اجرای عملیات عمرانی مسدود شده بود،تصریح کرد: با اتمام این عملیات؛ مسیر تندروآماده سازی ، حفاظ های ایمنی و علایم مورد نیاز نصب و خط کشی های آن انجام شده و این مسیر بازگشایی شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه در ادامه با بیان اینکه بار ترافیکی غرب به شرق در مسیر یاد شده به کندرو هدایت شده بود،خاطر نشان کرد: بسته بودن محور مذکور مشکلات ایمنی و تراکم ترافیک و تصادفات را به همراه داشت که با بازگشایی مسیر تندرو و هدایت ترافیک ،مشکل ترافیکی و ایمنی در محدوده فوق مرتفع شد.

سلمانی در پایان با بیان اینکه اصلاح پروفیل کندروهای شمالی و جنوبی بزرگراه فتح - کلاهدوز هم اکنون در دست اجراست،اظهار داشت:با همکاری معاونین فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک این منطقه و پلیس راهور تا ماه آینده عملیات عمرانی و ترافیکی این مسیر نیز به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر: