امیرعلی نبویان، نمایش "ریش فیدل، غبغب مرکل" را به صحنه می‌برد

کدخبر: 2082843

"ریش فیدل، غبغب مرکل" نمایش تازه‌ای به کارگردانی امیرعلی نبویان است که نیمه دوم بهمن ماه در تماشاخانه پالیز روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، «ریش فیدل، غبغب مرکل» به تهیه کنندگی بهار نوروزپور، رضا کیانیان طراح صحنه و امیرعلی نبویان، کارگردان اجرا خواهد شد.

بازیگران این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) سپند امیرسلیمانی، بهرنگ بقایی، بهاره رهنما، راموناشاه، مسعود کرامتی، فرزین محدث، روزبه مهر و هدایت هاشمی هستند.

تمرینات این گروه نمایشی از مدتی قبل آغاز شده و بازیگرانی که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند، بعد از تمرین‌های مستمر قرار است به زودی روی صحنه بروند.

پیش فروش بلیت‌های این اثر نمایشی به زودی در سایت‌های اینترنتی آغاز خواهد شد و علاقه مندان به هنرهای نمایشی می‌توانند بلیت‌های این اثر نمایشی را خریداری کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: شبی از شبها یک لولو به دهی در ناکجا می‌رود و دست به سرقت می‌زند. فردای آن شب، اهل ده در می‌یابند که هرچه از آنها دزدیده شده عاریه بوده و آنها فقط ادعای مالکیت داشته‌اند. در این بین پسر کدخدا هم مفقود شده...

لیست عوامل اصلی نمایش «ریش فیدل،غبغب مرکل» عبارت است از: نویسنده و کارگردان: امیر علی نبویان، تهیه کننده: بهار نوروز پور،مجری طرح:آرش فصیح،طراح صحنه:رضا کیانیان، موسیقی:بهرنگ بقایی، عکس:مریم دیهول هستند.

بنا بر این گزارش، امیرعلی نبویان پیش از این نمایشنامه «ناگهان پیت حلبی» را نگاشته بود و این نمایشنامه با کارگردانی کوروش سلیمانی به صحنه نیز رفت، برای اولین بار با اجرای نمایش «ریش فیدل، غبغب مرکل» کارگردانی تئاتر را نیز تجربه می کند.

ارسال نظر: