رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران خبر داد

ساماندهی ترافیکی میدان سپاه و بزرگراه شهید صیاد شیرازی/ برخورد جدی با فروشندگان مواد مخدر در محله خواجه نصیر

کدخبر: 2082858

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساماندهی ترافیکی میدان سپاه و بزرگراه صیاد شیرازی در دستور کار قرار گرفته و در کنار آن، نسبت به سنگفرش کردن پیاده روهای خیابان انقلاب اقدام می شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله خواجه نصیر- حقوقی واقع در منطقه 7 گفت: لازم است در سطح محله نسبت به احداث فضای سبز و بوستان اقدام شود.

وی افزود: در کنار احداث فضای سبز و بوستان باید نسبت به ساماندهی مشاغل مزاحم و عاملین سد معبر به ویژه دست فروشان مترو و خیابان خواجه نصیر طوسی تمهیدات لازم اندیشیده شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم حل ناهنجاری های اجتماعی در سطح محله خواجه نصیر- حقوقی اظهارکرد: ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی از جمله فروشندگان مواد مخدر در سطح محله به خصوص در محدوده پل چوبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران به تیرهای برق مزاحم در وسط برخی از معابر محله اشاره کرد و گفت: جا به جایی و انتقال تیرهای برق مزاحم واقع در وسط معابر از جمله کوچه محتشمی باید مد نظر قرار گیرد.

پیرهادی افزود: لازم است نسبت به ساماندهی و بهسازی نهرهای چهار راه معینیه و خیابان خواجه نصیر طوسی حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان سپاه نیز اقدام شود.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه عمران و حمل و نقل و ترافیک در سطح محله خواجه نصیر- حقوقی تصریح کرد: باید نسبت به سنگفرش کردن پیاده روهای خیابان انقلاب از میدان امام حسین (ع) تا میدان فردوسی و همچنین ساماندهی ترافیکی میدان سپاه و بزرگراه شهید صیاد شیرازی به میدان سپاه اقدام شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از بررسی های صورت گرفته به منظور تعریض خیابان انقلاب خبرداد و بیان کرد: به منظور تعریض خیابان انقلاب حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان فردوسی بررسی هایی انجام شده و امکان این تعریض به شرط تأمین اعتبار و بودجه وجود دارد.

پیرهادی با نامناسب توصیف کردن وضعیت آسفالت محله خواجه نصیر- حقوقی گفت: لکه گیری و ترمیم روکش آسفالت معابر سطح محله از جمله خیابان خواجه نصیر طوسی حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان سپاه و همچنین کوچه های محتشمی و غزنوی باید انجام شود.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران احداث مراکز فرهنگی و تفریحی در سطح محله خواجه نصیر - حقوقی را یک الزام دانست و خاطرنشان کرد: مراکز فرهنگی و تفریحی باید در سطح محله احداث شده و در کنار آن باید برای احداث مجموعه های ورزشی چندمنظوره به منظور بهره برداری اهالی اقدام شود.

وی با اشاره به کاستی‌های سرای محله خواجه نصیر- حقوقی تاکید کرد: تجهیز ساختمان سرای محله به امکانات صوتی و تصویری، سیستم گرمایش و سرمایش، ملزومات اداری، تعمیرات بنایی و ... باید هر چه سریع تر محقق شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خواستار تخصیص اعتبار به منظور احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره در سطح محله شد و تصریح کرد: علاوه بر اختصاص بودجه به موضوع احداث مجموعه های ورزشی چند منظوره باید اعتباری نیز به بحث احداث مراکز فرهنگی و تفریحی و همچنین بوستان و فضای سبز در محله اختصاص یابد.

پیرهادی با بیان اینکه "باید تعداد ماموران نیروی انتظامی در سطح محله افزایش یابد" اظهارکرد: به منظور مقابله با خرید و فروش مواد مخدر در سطح محله لازم است میزان گشت مأموران نیروی انتظامی به منظور تأمین امنیت محله افزایش یابد.

ارسال نظر: