محمدپور: سیستم آموزشی مربی کوبایی با مربیان گذشته تیم ملی متفاوت است

کدخبر: 2083078

ملی‌پوش تیم ملی بوکس گفت: هم زمان تمرینات و هم سیستم آموزشی مربی کوبایی با مربیان اوکراینی و ایرانی گذشته تیم ملی تفاوت دارد.

سجاد محمدپور در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص حضور مربی کوبایی تیم ملی بوکس اظهار داشت: تمرینات این مربی با تمریناتی که ما زیر نظر مربیان ایرانی انجام می‌دادیم متفاوت است. هم زمان تمرینات و هم سیستم آموزشی او با مربیان اوکراینی و ایرانی گذشته تیم ملی تفاوت دارد.

ملی‌پوش تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که این تفاوت تمرینات نکته مثبت در عملکرد این مربی است، گفت: از لحاظ فنی این مربی کوبایی مربی خوبی است اما به نظر من تمرینات صبح زود او جالب نیست. ما صبح‌ها ساعت 7 تمرینات خود را شروع می‌کنیم که به نظر من بدن بچه‌ها هنوز در خواب است . به هرحال ما مطیع سرمربی هستیم و باید در این ساعت نیز در تمرینات شرکت کنیم.

محمدپور در خصوص شرایط خودش عنوان کرد: در حال حاضر خدا را شکر در شرایط خوبی هستم . من در مسابقات حصر آبادان دچار شکستگی دست شدم و مدتی از تمرینات دور بودم اما بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت با تمرینات انفرادی و در حال حاضر تمرینات تیم ملی در شرایط خوبی قرار دارم.

وی در خصوص حضور تیم ملی در مسابقات کشورهای اسلامی عنوان کرد: قرار است تیم ملی در این مسابقات حضور داشته باشد و حتی ظاهرا اسامی را نیز اعلام کردند. متاسفانه ما برای این مسابقات زمان زیادی تمرین نکردیم و در مسابقات بین‌الملی حضور نداشتیم اما امیدوار هستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. من نیز تلاش می‌کنم از این مسابقات دست پر بازگردم.

محمدپور در ادامه تصریح کرد: نکته‌ای که متاسفانه در بوکس ما کمتر به آن توجه می‌شود حضور در مسابقات برون مرزی است . بوکسور با حضور در مسابقات به آمادگی و پیشرفت دست پیدا می‌کند و ما متاسفانه این فرصت را نداریم. در تمامی رشته‌ها اردوها تشکیل می‌شود تا ورزشکاران با حضور در مسابقات بین‌الملی به آمادگی دست پیدا کنند ولی در بوکس ایران متاسفانه فقط اردو برگزار می‌شود.

ملی‌پوش جوان بوکسور ایران در خصوص حضور جوانان در اردوهای تیم ملی خاظر نشان کرد: در اردوهای جدید بوکسورهای جوان خوبی حضور دارند و مربیان در حال کار کردن با آنها هستند. امیدوارم این جوانان جایگزینان خوبی برای بوکسورهای باتجربه تیم ملی باشند.

ارسال نظر: