قناعتی خبر داد:

ارسال نامه شورا به ریاست جمهوری برای تملک محدوده راه‌آهن

کدخبر: 2083323

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: نامه‌ای جهت در اختیار گرفتن محدوده راه‌آهن در سطح منطقه ۱۷ و ۱۸ از سوی شورای شهر تهران تهیه شده و اگر اعضا موافقت کنند این نامه ارسال خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ابوالفضل قناعتی در سیصد وبیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: پیش از این درخواست شده بود که موضوع راه آهن تهران و خارج کردن بخشی از ریلها در سطح منطقه 17و18 در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: در همین رابطه نامه ای خطاب به ریاست جمهوری تنظیم شده که اگر اعضای شورای شهر تهران موافقت کنند این نامه ارسال خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران خواستار تحویل بخشی از محدوده راه آهن به شهرداری تهران شد و اظهار کرد: طی نامه تهیه شده درخواست داشته ایم که ریاست جمهوری با تحویل بخشی از محدوده راه آهن در سطح منطقه 17و18 به شهرداری تهران موافقت کند تا شهرداری بتواند این فضا را به محیطی به عنوان فضای سبز و جاده سلامت تبدیل کند.

قناعتی با اشاره به مساحت مسیر مد نظر خاطر نشان کرد: این مسیر حدود 20 کیلومتر خواهد بود و می تواند به مکان مناسبی جهت استفاده شهروندان منطقه تبدیل شود.

وی با ارائه پیشنهادی مبنی بر نامگذاری مسیر احداثی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: پیشنهاد می دهم در صورت موافقت دولت با واگذاری مسیر راه آهن به شهرداری تهران و احداث یک مسیر و یا یک بلوار در این محدوده مکان احداثی به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شود.

ارسال نظر: