بررسی پرونده سینمایی "ابوالحسن داودی" در سینما دو

کدخبر: 2083329

هشتمین قسمت از برنامه "سینما دو" پنجشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۲۳:۳۰ با نگاهی به آثار سینمایی ابوالحسن داوودی؛ فیلمساز کشورمان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، در این برنامه ابوالحسن داودی؛ فیلمساز، جواد طوسی؛ منتقد سینمایی و محمد خزاعی؛ مجری- کارشناس برنامه در کنار افشین داورپناه؛ جامعه شناس و محمود ناظری فیلمساز جوان کشورمان حاضر می شوند تا پیرامون ساخته های فیلمساز حاضر به بحث و تبادل نظر بپردازند.

ابوالحسن داودی؛ بیش از 10 فیلم سینمایی را طی سه دهه کارگردانی کرده که آخرین ساخته او «رخ دیوانه» است. همچنین بیتا منصوری؛ تهیه کننده سینما و سروش صحت؛ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مهمان بخش «قاب ملاقات» این برنامه خواهند بود.

گفتنی است «سینما دو» هر هفته میزبان یک کارگردان مطرح سینمای ایران و یک بازیگر به همراه یک کارشناس و صاحب نظر غالبا جامعه شناس است که پیرامون یکی از آثار اجتماعی کارگردان مدعو در حضور علاقمندان و دانشجویان سینما و تئاتر کشور به بحث و تبادل نظر می پردازند.

گزارش های موضوعی و مردمی، قاب ملاقات؛ گفت و گو با بازیگران و یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و ... از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.

برنامه «سینما دو» به تهیه کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی در گروه نهادهای اجتماعی شبکه دو تهیه شده و از عوامل دست اندرکار آن می توان به نویسندگان برنامه؛ زهرا غزنویان و حامد جلیلوند، طراح دکور؛ مجید میر فخرایی، موسیقی متن؛ بهزاد عبدی و مدیرتولید و مجری طرح؛ پیمانه طهماسبی اشاره کرد.

ارسال نظر: