بررسی برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی در جلسه شورای نظارت

کدخبر: 2083335

برنامه‌های پیش بینی شده رسانه ملی برای انتخابات ریاست جمهوری ، شوراها و میاندوره ای مجلس سال ۹۶ در جلسه ۴۲۷ شورای نظارت و با حضور اعضای شورا و رئیس رسانه ملی بررسی شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، جلسه 427 شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما عصر روز دوشنبه 27 دی ماه 1395 با موضوع بررسی برنامه های انتخاباتی رسانه ملی برای ریاست جمهوری دوره دوازدهم ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در محل دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان قوای سه گانه در شورای نظارت، دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی و آقای آخوندی رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی برگزار شد ، گزارشی از اقدامات و برنامه های سازمان صدا و سیما شامل اهداف، رویکرد و برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره ای مجلس در سال 1396 ارائه شد.

با توجه به اینکه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراها و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی همزمان برگزار خواهد شد، لذا آمادگی همه دستگاه ها و نهادهای مسئول بویژه رسانه ملی که وظیفه خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را به عهده دارد لازمه برگزاری انتخاباتی شور آفرین و حماسی است. اعضای شورا ضمن تشکر از رسانه ملی برای آمادگی تولید و پخش برنامه های انتخاباتی در همه بخش‌های رسانه شامل سیما، صدا، استانها و شبکه‌های ملی، استانی و برون مرزی بر تولید و پخش برنامه‌های متنوع، جذاب، تاثیر گذار تاکید نمودند و اظهار امیدواری کردند برنامه های رسانه ملی موجب حضور حداکثری و شور آفرین مردم در انتخابات آینده باشد.

ارسال نظر: