هم افزایی و همگرایی بین وزارت ورزش و کمیته المپیک باعت توسعه ورزش می‌شود

سلطانی‌فر: از کاراته انتظار می‌رود در المپیک ۲۰۲۰ مدال‌آوری کند

کدخبر: 2083346

مسعود سلطانی‌فر در مجمع انتخابات فدراسیون کاراته از فرد تعیین شده خواست تا از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کند تا فدراسیون کاراته در المپیک مدال کسب کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، وزیر ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته در ابتدا ضمن تشکر از حضور نفرات حاضر در مجمع، بیان‌ کرد: خدا را شاکر هستم که پس از دو ماه و نیم در وزارت ورزش و جوانان بر اساس قولی که داده بودم انتخابات چهار فدراسیون بلاتکلیف برگزار شد و در هفته‌ آینده نیز انتخابات ورزش کارگری برگزار می‌شود.

او در ادامه افزود: کاراته از رشته های مهم است و این ورزش طرفداران زیادی در کشور دارد. بنا بر دلایلی این فدراسیون مدت‌ها با سرپرست اداره شد، اگر چه جا دارد از طباطبایی تشکر کنم که در این مدت علاوه بر اداره ورزشگاه آزادی در کاراته نیز حضور داشت. ولی خب، فرق سرپرست و رییس به خوبی مشخص است.

او در ادامه خاطر نشان کرد: ما مصمم هستیم با توجه به وظیفه‌ای که داریم تکلیف فدراسیون‌های بلاتکلیف را مشخص کنیم. رییس فدراسیون کاراته مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک خواهد بود. ما برنامه‌های خود را با کمیته ملی المپیک به صورت هماهنگ جلو می بریم. این هم افزایی و همگرایی ان‌شاء‌الله باعث توسعه ورزش خواهد شد.

او در ادامه به فردی که قرار است به عنوان رییس انتخاب شود، گفت‌: هر کسی که به عنوان رییس انتخاب شود زیر بار مسئولیت سنگینی خواهد رفت. کسانی که دغدغه‌ رشته کاراته را دارند با توجه به توان و ظرفیت خود به فرد انتخاب شده کمک کنند و رییس فدراسیون نیز از تمام ظرفیت‌های دیگران استفاده کند. ما زمانی می‌توانیم موفق باشیم که در فضایی آرام و با ثبات در جهت اهداف از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وزیر ورزش و جوانان به المپیکی شدن کاراته اشاره کرد و خاطر نشان کرد: خوشبختانه کاراته در المپیک 2020 توکیو حضور دارد و می‌تواند در بهبود جدول مدال ایران تاثیرگذار باشد. انتظار جامعه ورزش و وزارت ورزش و جوانان از رییس انتخاب شده این است که در المپیک 2020 مدال کسب کنیم و این انتظار نیز دور از دسترس نخواهد بود.

ارسال نظر: