شیران جوان فولاد اجازه نخواهند داد هیچ تیمی به حق آن‌ها تعدی کند

سعداوی: روز سختی را برای پرسپولیس رقم می‌زنیم/ در این فصل به قهرمانی هم فکر می‌کنیم

کدخبر: 2083368

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مطمئن باشید شیران جوان فولاد اجازه نخواهند داد هیچ تیمی به حق آن‌ها تعدی کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نعیم سعداوی در کنفرانس خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی که فردا پیش‌رو داریم خیلی هم حساس نیست، اما ما برای این بازی برنامه خاصی داریم. حریف ما بسیار قابل احترام است و از مربی بسیار خوبی هم برخوردار است. پرسپولیس تیمی با کیفیت به شمار می‌آید و در صدر جدول رقابت‌های لیگ هم قرار دارد. پرسپولیس تا اینجای فصل اقتدار خود را نشان داده اما ما هم فولاد هستیم و در بازی رفت مقابل 70 هزار تماشاگر به این تیم نباختیم.

وی در ادامه یادآور شد: در دیدار ابتدای فصل علیرغم مشکلاتی که داشتیم بازی را نباختیم و این نشان می‌دهد که در این برهه زحمات زیادی کشیدیم. تیم ما در حال حاضر روند رو به رشدی را طی می‌کند و بازیکنانم به خودباوری خوبی رسیده‌اند. جوانان فولاد برای دیدار مقابل پرسپولیس از انگیزه و انرژی خیلی خوبی برخوردارند و این آمادگی را دارند تا با ارائه یک بازی جذاب روز سختی را برای پرسپولیس رقم بزنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین تصریح کرد: ما در دیدار رفت میهمان بودیم، اما فردا میزبان هستیم و از حمایت پرشور هواداران‌مان برخوردار هستیم. مطمئن باشید شیران جوان فولاد اجازه نخواهند داد هیچ تیمی به حق آنها تعدی کند.

سعداوی در ادامه عنوان کرد: فردا روز سختی را برای پرسپولیس رقم می‌زنیم و مطمئن باشید با تمام تلاش و توان بازیکنان‌مان به دنبال کسب نتیجه هستیم. ما در دیدار فردا یک فاکتور مهم به نام تماشاگران‌مان را همراه‌مان داریم و این مسئله کار ما را راحت‌تر خواهد کرد.

وی با اشاره به درخواست باشگاه فولاد مبنی بر اختصاص 90 درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران این تیم عنوان کرد: اختصاص 90 درصد از ظرفیت ورزشگاه به هواداران‌مان یک حق طبیعی و قانونی برای ماست و این مسئله کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد. تنها درخواستی که از هواداران فولاد دارم این است که از ساعات ابتدایی ورزشگاه را پر کنند، چرا که شیران جوان ما در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. ما امیدوار هستیم فردا یک روز خوب فوتبالی را برای فولاد و هواداران‌مان رقم بزنیم.

سرمربی تیم فولاد در خصوص حمایت مسئولان این باشگاه از کادر فنی عنوان کرد: از نظر من هنوز اتفاق خوب و ویژه‌ای نیفتاده است و همه باید دست به دست هم بدهیم تا در پایان فصل یک جایگاه خوب برای فولاد کسب کنیم. من به خاطر حمایت مجموعه باشگاه از آنها تشکر می‌کنم و حتی این را هم می‌گویم که مجموعه ما در این فصل به قهرمانی هم فکر می‌کند!

سعداوی ادامه داد: در کنار مجموعه فولاد باید تشکر ویژه‌ای از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نیز داشته باشم که دست به دست هم دادند تا روزهای خوبی را برای مجموعه باشگاه رقم بزنند. فقط باید به یاد داشته باشیم که این اتفاق خوبی که در حال انجام است یک‌دفعه تکمیل نخواهد شد و باید در این زمینه اندکی نیز صبور باشیم.

وی در خصوص جذب بازیکن نیز عنوان کرد: توقع ما در این زمینه با بقیه تیم‌ها متفاوت نیست و ما هم نیاز به تقویت داریم. جلسات متعددی در این خصوص برگزار و لیست بازیکنان مدنظر خود را به هیئت مدیره ارائه دادیم. ما در پست‌هایی که احساس ضعف می‌کنیم نیاز به تقویت داریم، اما پروسه جذب بازیکن در باشگاه فولاد تعریف شده است.

سعداوی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در روزهای باقیمانده به تقویت تیم که هدف‌مان در تعطیلات نیم‌فصل بود برسیم و بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم.

وی در خصوص جذب بختیار رحمانی گفت: بختیار رحمانی هم یکی از بازیکنانی است که نیاز داریم و در خصوص او نیز همان‌طور که اشاره کردم در همین پروسه اقدام خواهیم کرد.

سعداوی در خصوص عملکرد ضعیف ارنست در دیدار اولی که برای فولاد به میدان رفت، گفت: ارنست بازیکن باکیفیتی است و باید بپذیریم مانند همه بازیکنانی که به یک مجموعه جدید اضافه می‌شوند نیاز به زمان دارد تا بتواند خود را با بقیه بازیکنان هماهنگ کند. مطمئن باشید او نیز در آینده کیفیت خوب خود را نشان خواهد داد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر: