سردار فدوی:

٩٠ درصد از توان نیروی دریایی سپاه در جنوب قرار دارد/ قدرت خود را برای مقابله با بزرگترین تهدیدات سازمان داده‌ایم

کدخبر: 2083454

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: قدرت دفاعی خود را در حد و اندازه ای که برای دفع بزرگ ترین تهدیدات، پاسخی فراخور و محکم داشته باشد، شکل و سازمان داده‌ایم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، گردهمایی مشترک مربیان و دانش آموزان مدارس شجره طیبه نیروی دریایی سپاه با سخنرانی دریادار علی فدوی در بندرعباس برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مربیان و دانش آموزان مقاطع مختلف مدارس شجره طیبه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت داشتند، دریادار علی فدوی طی سخنانی خاطر نشان کرد: اساس مأموریت و رسالت انبیا و اولیای الهی انسان سازی، تربیت انسان و فراهم ساختن زمینه های عبودیت و بندگی خدا است.

وی افزود: از آن جا که فلسفه وجودی سپاه حرکت در همان سمت و سویی است که انبیا و اولیای الهی در پی آن بودند، توجه به مقوله تعلیم و تربیت برای ما نیز یک اصل بسیار مهم و اساسی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نزدیک به 90 درصد از توان و ظرفیت نیروی دریایی سپاه در جنوب کشور قرار دارد.

وی افزود: ما در طول سال هایی که از عمر نیروی دریایی سپاه می گذرد تا کنون، علاوه بر توجهی که باید نسبت به خانواده بزرگ این نیرو در ابعاد مختلف می داشتیم، از ارائه هر گونه خدمتی به سایر اقشار مردم خونگرم خطه جنوب نیز مضایقه نداشته و نداریم.

فدوی در ادامه گفت: صدها عنوان خدمت و مشارکت در پروژه های بزرگ سازندگی اعم از اسکله ها، حوضچه ها، موج شکن ها، حوزه های تولیدی و اقتصاد مقاومتی و همچنین برپایی صدها مرکز ثابت و سیار خدماتی و درمانی از جمله بیمارستان های صحرایی و در اختیار قرار دادن بخش زیادی از ظرفیت های بیمارستانی و درمانگاهی نیروی دریایی سپاه به پذیرش و درمان اقشار مختلف مردم، تنها بخش کوچکی از مجموعه توفیقات نیروی دریایی سپاه است.

وی افزود: ما ضمن پیگیری روزافزون این روند خدمتگزاری، هیچ لحظه ای از وظیفه تأمین امنیت ملی و مقابله با تهدیدات در حوزه مأموریتی و ارتقای قدرت دفاعی و بازدارندگی در برابر جبهه مستکبران جهانی نیز غافل نبوده و هیچ فرصتی را برای افزایش توانمندی های خود از دست نداده ایم و قدرت دفاعی خود را در حد و اندازه ای که برای دفع بزرگ ترین تهدیدات، پاسخی فراخور و محکم داشته باشد، شکل و سازمان داده ایم و این را نیز از جمله مهم ترین خدمات و توفیقات می دانیم.

دریادار فدوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد حماسه دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی گفت: ما در موضوع امنیت و دفاع از انقلاب اسلامی بدون تردید در برابر زورگویی، تعدی و زیاده خواهی دست روی دست نخواهیم گذاشت و قطعا رفتار هیچ زورگوی متجاوز و زیاده خواهی در خصومت ورزی و کینه ورزی نسبت به ملت انقلابی و انقلاب اسلامی بی پاسخ نمی ماند.

وی افزود: ما در جریان دستگیری تفنگداران آمریکایی ثابت کردیم که تجاوزگری از ناحیه هر مقیاسی که صورت بگیرد با پاسخی فراخور همراه خواهد شد.

سردار فدوی در بخش پایانی سخنان خود به در پیش بودن ایام الله دهه فجر اشاره و این ایام را منشأ برکات زیادی برای ملت توصیف کرد.

ارسال نظر: