کمالوند: آدمی نیستم که به بازیکن باج بدهم/ سن من و نصرتی بسیار نزدیک به هم است

کدخبر: 2083566

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: چند سالی است که در تبریز حضور دارم و همه با روحیات من آشنا هستید. آدمی نیستم که به بازیکن باج بدهم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از دیدار مقابل ماشین‌سازی در مورد پیروزی تیمش، گفت: قبل از هر چیزی در گذشت مادر رئیس هیأت مدیره باشگاه را به او تسلیت می‌گویم. بازی بسیار سختی بود. ماشین‌سازی چیزی برای از دست دادن ندارد. نباید منکر ارزش ماشین‌سازی شد. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. خوشحالم که به قولمان جامه عمل پوشاندیم.

وی در مورد قرار نگرفتن داریوش شجاعیان در لیست گسترش فولاد تصریح کرد: چند سالی است که در تبریز حضور دارم و همه با روحیات من آشنا هستید. آدمی نیستم که به بازیکن باج بدهم. قبلا دیدید با کرار هم به چه شکلی برخورد کردم. امروز به خاطر مسئله‌ای که برای شجاعیان اتفاق افتاد. او را در لیست قرار ندادم. بازیکن جایگزینی که به جای شجاعیان به میدان رفت عملکرد خوبی داشت. محمدرضا خرسندنیا امروز بسیار خوب بازی کرد و هیچ کمبودی احساس نکردیم. در شرایطی شجاعیان را بازی ندادم که پریرا هم محروم بود. ان‌شاءالله پریرا به بازی با پرسپولیس می‌رسد و با قدرت به تهران می‌رویم.

سرمربی گسترش فولاد در مورد انتقاد فرهاد کاظمی به داور خاطرنشان کرد: پنالتی که داور گرفت صددرصد درست بود. قبل از آمدن به نشست صحنه را دیدم و بازیکن حریف با دست مانع حرکت توپ شد. حتی داور در پشت محوطه جریمه در چند صحنه می‌توانست برای حریف خطا نگیرد. در نیمه اول پیام صادقیان باید اخطار می‌گرفت که این اتفاق نیفتاد.

کمالوند در مورد اینکه محمد نصرتی روی نیمکت نشست، تصریح کرد: سن من و نصرتی بسیار نزدیک به هم است ولی ما مثل پدر و پسر هستیم. از 17-18 سالگی محمد پیش خودم بود و توسط من به تیم ملی رفت. با توجه به اینکه از عملکرد مرتضی اسدی و حسینی رضایت دارم و 7-8 هفته است که نباختیم دست به ترکیب نزدم. به تخته می‌زنم تا آمار بردهایمان چشم نخورد. امروز با تنبیه انضباطی به شجاعیان هم بازی ندادیم و در کل از عملکرد تیم راضی هستیم. خرسندنیا میخش را محکم به زمین کوبید. اگر ما 30 توپ از حریف گرفته باشیم 20 توپ را خرسندنیا گرفته است. از عملکرد او راضی بودیم و یک بازیکن قوی به جمع تیم ما اضافه شد. امروز در ترکیب تغییراتی دادیم. رضا خالقی‌فر را از گوش چپ به حمله بردیم و مسعود ابراهیم‌زاده را از دفاع چپ به هافبک آوردیم. همچنین یوسف سیدی هم روی نیمکت نشست. او وقتی به زمین آمد عملکردش خوب بود.

وی در مورد اینکه آیا جایگزینی برای محمدرضا خلعتبری به تیم می‌آورد، عنوان کرد: از شما می‌خواهم این سوال را فاکتور بگیرید و در مورد بازیکنی که از تیم رفته چیزی نپرسید. شجاعیان می‌تواند به عنوان پلی‌میکر بازی کند و بازیکن دیگری هم در این زمینه داریم.

سرمربی گسترش در رابطه با دیدار هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: بازی با پرسپولیس سه امتیاز بیشتر ندارد. ما با تمام توان به میدان می‌رویم تا بهترین نتیجه را بگیریم و می‌خواهیم فوتبال خوبی بازی کنیم.

منبع: فارس

ارسال نظر: