باید موضوع به کارگیری افراد بازنشسته در فدراسیون‌های ورزشی سریع‌تر حل شود

سلطانی‌فر: با قراردادن سرپرست در راس فدراسیون‌های ورزشی موافق نیستم

کدخبر: 2083577

سلطانی‌فر با بیان اینکه با قراردادن سرپرست در راس فدراسیون‌های ورزشی موافق نیستم زیرا تجربه موفقی نبوده است، تعیین سرپرست قبل از انتخابات فدراسیون‌ها هزینه‌زا و مشکل‌آفرین است.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر امروز در جمع روسای فدراسیون های ورزشی گفت: احکام ورزش در برنامه ششم توسعه بسیار کامل و موجب توسعه و رشد ورزش خواهد شد و قطعا در بخش های ورزش همگانی، قهرمانی و توسعه زیر ساخت های ورزش ی نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه ابراز امیدواری کرد با توجه به احکام خوبی که برای ورزش در برنامه ششم وجود دارد، منابع بیشتری در سال آینده نصیب ورزش کشور شود.

به گفته وزیر ورزش و جوانان بخشی از ردیف‌های اعتباری نیز به امر اشتغال و ازدواج جوانان اختصاص پیدا خواهد کرد.

سلطانی‌فر همچنین توجه جدی فدراسیون‌ها به نظر وزارت امور خارجه در اعزام تیم‌های ایران به رقابت‌های بین‌المللی را لازم دانست.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبتهایش خطاب به روسای فدراسیون‌ها، انتظاراتش از آن‌ها را برنامه‌ریزی دقیق و بلند مدت، عمق نگری، آینده نگری، ژرف‌اندیشی در جهت کسب موفقیت در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی 2018 و بازی‌های المپیک 2020 و دیگر رویدادهای مهم دانست.

سلطانی‌فر گفت: همگرایی و هم افزایی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در زمینه نظارت و ارزیابی و همچنین حمایت و پشتیبانی از فدراسیونها، به وجود آمده است از طرفی حوزه معاونت های مختلف نیز برنامه های فدراسیون ها را پایش و رصد می‌کنند تا برای حضور موفق در رویدادهای مهم از جمله بازیهای آسیایی جاکارتا مشکلی به وجود نیاید.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود تعیین سرپرست تا برگزاری انتخابات مجدد روسای فدراسیون‌ها را امری هزینه‌زا و مشکل آفرین برای ورزش و مدیریت فدراسیونهای ورزشی دانست و گفت: در اساسنامه هم چنین چیزی نداریم و بهتر است با رعایت قانون و پیش بینی زمان بندی اتمام دوره ریاست قبلی ، ثبت نام‌ها صورت گیرد و بعد از تایید نامزدها و تا زمان برگزاری انتخابات جدید،

رئیس فدراسیون همچنان عهده دار مدیریت امور فدراسیون باشد. تصور من این است در همان روزی که رییس فدراسیون قبلی زمان مدیریتش به پایان می‌رسد انتخابات جدید برگزار شود.

سلطانی‌فر همچنین از روسای فدراسیون‌ها خواست که میزبانی مسابقات بین‌المللی را به استان‌ها واگذار کنند تا رونق بیشتری در ورزش به وجود آید و انسجام و وحدت ملی نیز تقویت شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره حضور بازنشستگان در فدراسیون های ورزشی نیز گفت: مطابق قانون، باید موضوع به کارگیری افراد بازنشسته در فدراسیون‌های ورزشی سریعتر حل شود و در این مورد نباید از آنچه قانون تعیین کرده تخطی کرد.

ارسال نظر: