وزیر کشور:

مشکلات تبادل بانک‌ها نسبت به قبل برجام کمتر شده است

کدخبر: 2084181

وزیر کشور گفت: مشکلات تبادل بانک‌ها نسبت به قبل برجام کمتر شده که بخشی از این مشکل به سیستم های بانکی ما و بخشی هم مربوط به پروتکل های بین المللی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در اجلاس سراسری مشاوران و مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری ها اظهار داشت: قبل از برجام که بنده ریاست دیوان محاسبات را عهده داشتم باید تاکید کنم که نمی توانستیم یک بشکه بیشتر از ١ میلیون صادر کنیم اما الان با اجرای برجام میزان صادرات نفت به ٢ میلیون ٣٠٠ هزار بشکه رسیده است و پول آن هم به خزانه واریز می شود.

وی افزود: الان مشکلات تبادل بانک‌ها نسبت به قبل برجام واقعا کمتر شده که بخشی از این مشکل به سیستم های بانکی ما و بخشی هم مربوط به پروتکل های بین المللی است. برخی به جای اینکه نسبت به بد عهدی ها به آمریکا اعتراض کنند به خودی ها اعتراض می کنند لذا باید آمریکا را به مسلخ قضاوت بکشانیم.

وزیر کشور تصریح کرد: باید تلاش کنیم در استفاده از ظرفیت و توانمندی و امکانات دستگاه های اجرایی در دخالت در انتخابات جلوگیری کنیم و بنده بر بی طرفی وزارت کشور استانداری ها و فرمانداری در انتخابات آتی تاکید می کنم.

رحمانی فضلی اضافه کرد: هر چیزی که حق الناس را دچار انحراف کند گناه است، هیچ چیزی برای ما بالاتر از امانت داری رعایت حقوق مردم و رعایت قانون نیست باید کمال بی طرفی را در انتخابات رعایت کنیم زیرا مردم هستند که با رای شان انتخاب می کنند و هر چه نتیجه انتخابات شد از آن تمکین کنیم.

ارسال نظر: