تیزر و پوستر نمایش آیینی غبار رونمایی شد

کدخبر: 2084187

مراسم رونمایی از تیزر و پوستر نمایش آیینی غبار برگزار شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مراسم رونمایی از تیزر و پوستر نمایش آیینی غبار با حضور محمدرضا مداحیان کارگردان و طاهر ده پهلوان مجری طرح و تعدادی از بازیگران و عوامل این نمایش و مهدی جعفری رئیس سازمان فرهنگی و هنری بشارت شامگاه یکشنبه (3 بهمن ماه) در سالن اجتماعات موسسه توسعه هنرهای معاصر برگزار شد.

مهدی جعفری رئیس سازمان فرهنگی هنری بشارت در ابتدای این مراسم گفت: گروهی که برای این پروژه جمع شده‌اند واقعا هنری و قوی هستند و ما در سازمان بشارت افتخار داریم طی این چند سال خدمت آقای مداحیان باشیم که در نمایش غبار و نسیان تیم واقعا کار آمد و پر انرژی داشتند و توانسته‌اند ما و سازمان بشارت را به حوزه‌های مختلف و نمایش به خصوص در حوزه نمایش آیینی همراهی کنند و باعث موفقیت سازمان بشارت باشند.

وی ادامه داد:این سوال که چرا سازمان بشارت به حوزه تئاتر و نمایش آئینی ورود کرد شاید نیازمند جرح و تعدیل باشد.ما سال‌ها دنبال کاری بودیم تا بتوانیم تئاتر و نمایش را از حالت رکود هنری و تخصصی که دارد خارج کنیم و بتوانیم با زبان بلیغ و گویاتر از تئاتر استفاده کنیم.

رئیس سازمان بشارت گفت: با توجه به پیشینه قبلی این دوستان با آن‌ها صحبت کردیم و برای این کار انتخاب شدند .این گروه و آقای مداحیان با کارهای بدیعی که انجام دادند توانسته‌اند تا حدی تراز تئاتر انقلابی را بالا ببرند که دیگر نمی‌شود گفت تئاتر آیینی ما سطح پایینی خواهد داشت و با همت ایشان در پروژه غبار دو انشاالله شاهد یک تبلور جدید در حوزه نمایش آئینی باشیم.

محمد رضا مداحیان کارگردان این نمایش هم در ادامه این مراسم گفت:اگر همه تعارف‌ها را کنار بگذاریم روزی ما آرزو می‌کردیم در یک کار آئینی بزرگان عرصه هنر دور هم جمع شوند و یک تیم قدرتمند را به وجود بیاورند که به نمایشی در خور دست پیدا کنیم که برای مهیا شدن این فضا خداوند کمک کرد.

وی ادامه داد:بدون اغراق این دعوتنامه‌ای از سمت خداوند برای این هنرمندان است که در نمایشی آئینی و مزین به نام حضرت زهرا(س) حضور داشته باشند.از طرفی برای سازمان بشارت هم این اتفاق افتاده است و علت آن پاکی و خلوص نیت این افراد است.

مداحیان گفت:می‌دانیم که بشارت و غبار یکی از بزرگترین گروه‌های نمایشی را دارد و اغراق نیست که بگوییم به لحاظ نمایشی و اتفاق‌هایی که در آن می‌افتد همگی بیانگر سطح این گروه نمایشی است و این بر اساس واقعیتی شکل گرفته است.

وی اظهار داشت:ما به غیر از حوزه بازی این بار در بخش‌های دیگری مثل حوزه موسیقی، صحنه و گریم پر قدرت ظاهر شدیم و یکی از بهترین گریمورها در این پروژه ما را همراهی می‌کند .در لباس هم این اتفاق رخ داده است.

در ادامه این مراسم از تیزر و پوستر نمایش آئینی غبار رونمایی شد.

نمایش آیینی غبار از نیمه دوم بهمن ماه در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

سعید نقدزاده به عنوان دستیار کارگردان،برنامه ریز و مدیر تولید ، امیر اسکندری :طراح چهره پردازی ، مهدی اکبری :طراح صحنه ، ژاله زکی زاده :طراح لباس ،محمد فرشته نژاد:آهنگساز ، حمیدرضاجوکار و عامر مسافرآستانه : طراحان حرکت ، ایمان صفرزاده :مدیر صحنه ، سید هاشم موسوی : روابط عمومی و طاهر ده پهلوان نیز به عنوان مجری طرح همکاری می‌کنند.

اردلان شجاع کاوه، میرطاهرمظلومی، شهرام عبدلی، خسرو شهراز،جواد زیتونی، محسن افشار، شاپورکلهر، علی طهماسبی، یحیی ایراندوست، انوش معظمی بازیگران و غلامرضا آقاسی با شعرخوانی خود در این نمایش هستند.

این نمایش تا نیمه اسفند ماه در تالار وحدت برقرار است.

ارسال نظر: