عضو اصلاح طلب شورای شهر اعلام کرد:

قالیباف تذکر ناایمن بودن پلاسکو را در سال ۹۳ داد

کدخبر: 2084289

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: قالیباف تذکر ناایمن بودن پلاسکو را در سال ۹۳ در شورای شهر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محسن سرخو در سیصد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور اظهار داشت: به خانواده شهدای آتش‌نشان و همشهریان خود در حادثه پلاسکو تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: روز یکشنبه فیلمی در صحن شورا پخش شده با این مضمون که شهردار در سال 93 درباره پلاسکو تذکر داده است و شورای شهر هیچ اقدامی انجام نداده است.

وی گفت: این فیلم پس از حادثه خیابان جمهوری این صحبت‌ها مطرح شد.

سرخو تصریح کرد: شورا پس از حادثه جمهوری 4 مصوبه داشته و شهرداری را مکلف کرده‌اند که استانداردهای لازم را در آتش‌نشانی لحاظ کند و درباره یگان‌های هوایی اقداماتی باید انجام می‌شده است.

به گزارش «نسیم آنلاین»، عباس جدیدی در تذکرات پیش از دستور صد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: باید بیشتر به سمت سرمایه برویم تا بتوانیم نسبت به خرید تجهیزات و دیگر امکانات مورد نیاز در شهر تهران اقدام کنیم.

وی افزود: عده‌ای به دنبال آن هستند که در وحدت مردم رخنه ایجاد کنند و از هر موضوعی که به وجود می‌آید سازهای خود را کوک می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: محمدرضا پهلوی پسر شاه مخلوع شهادت آتش‌نشانان را به عنوان هلاکت گفته است و این روزها نتانیاهو با هموطنان ایرانی ابراز همدردی می‌کند ما با رژیم کودک‌کش هیچ گونه ارتباطی نخواهیم داشت.

جدیدی در ادامه به صورت میکروفن خاموش گفت: وحدت ما همچنان ادامه دارد و نباید اجازه دهیم که عده‌ای دشمنان این وحدت را از بین ببرند.

وی همچنان با آنکه میکروفنش خاموش بود ادامه داد: هر کمیسیون و اعضای محترم گزارش عملکرد را 10 دقیقه در صحن ارائه دهند تا مشخص شود چه کسی برای مردم و چه کسی برای شهر کمک کرده است و در این صحن فرار رو به جلو نکنید و کارنامه هر کس در گردنش است.

ارسال نظر: