مسعود کیمیایی مهمان "سینما دو" می‌شود

کدخبر: 2084373

نهمین قسمت از برنامه "سینما دو" پنجشنبه ۷ بهمن ماه ساعت ۲۳:۳۰ با نگاهی به آثار سینمایی مسعود کیمیایی؛ کارگردان جریان ساز و مؤلف کشورمان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نهمین قسمت از برنامه "سینما دو" پنجشنبه 7 بهمن ماه ساعت ۲۳:۳۰ با نگاهی به آثار سینمایی مسعود کیمیایی؛ کارگردان جریان ساز و مؤلف کشورمان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این برنامه مسعود کیمیایی به تعریف سینمای اجتماعی خواهد پرداخت. همچنین علاقمندان به هنر هفتم شاهد گفتگویی متفاوت پیرامون آثار سینمایی این فیلمساز جریان نوی کشورمان توسط جواد طوسی؛ منتقد سینمایی و محمد خزاعی؛ مجری- کارشناس برنامه خواهند بود.

در بخش «قاب ملاقات» نیز علیرضا زرین دست؛ فیلمبردار پیشکسوت سینما مهمان این برنامه خواهند بود.

«سینما دو» هر هفته میزبان یک کارگردان مطرح سینمای ایران و یک بازیگر به همراه یک کارشناس و صاحب نظر غالبا جامعه شناس است که پیرامون یکی از آثار اجتماعی کارگردان مدعو در حضور علاقمندان و دانشجویان سینما و تئاتر کشور به بحث و تبادل نظر می پردازند. در این برنامه نیز مهدی صالح به عنوان فیلمساز جوان در استودیو حضور خواهد داشت.

گزارش های موضوعی و مردمی، قاب ملاقات؛ گفت و گو با بازیگران و یکی از اعضای اصناف سینمای ایران، گزارشِ فیلم و ... از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه است.

برنامه «سینما دو» به تهیه کنندگی عباس یداللهی و کارگردانی حمیدرضا معدنچی در گروه نهادهای اجتماعی شبکه دو تهیه شده و از عوامل دست اندرکار آن می توان به نویسندگان برنامه؛ زهرا غزنویان و حامد جلیلوند، طراح دکور؛ مجید میر فخرایی، موسیقی متن؛ بهزاد عبدی و مدیرتولید و مجری طرح؛ پیمانه طهماسبی و مشاور رسانه ای؛ مینا مقرب صمدی اشاره کرد.

ارسال نظر: