چرا کار بازیکنان خارجی باید همیشه به فیفا کشیده شود؟

منصوریان: مسئولین قبلی استقلال می‌دانستند که این اتفاق می‌افتد

کدخبر: 2084433

سرمربی استقلال می‌گوید روش مدیران قبلی این باشگاه در بستن قرارداد با بازیکنان خارجی صحیح نبوده است. 

به گزارش « نسیم آنلاین »، علیرضا منصوریان در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره بحث محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات مطالبی را مطرح کرد. گزیده‌ای از این اظهارات سرمربی استقلال، به شرح زیر است:

- دیشب متوجه شدم که یک اتفاق عجیب رخ داده و ما از گرفتن بازیکن محروم شده‌ایم. در اواخر شب با افتخاری صحبت کردم و وضعیت را پرسیدم که چرا این اتفاق افتاده است. نزدیک به 5 پرونده در فیفا داریم. ساموئل، ردی، هلمکه، شیحی و در نهایت پروپئیچ پرونده‌های ما هستند. چرا این اتفاقات پشت سر هم رخ می‌دهد و تیم‌های بزرگ ایران در مسیر کسر امتیاز یا محرومیت و جریمه قرار می گیرند؟

- نمی‌دانم که چرا مسئولان استقلال در این چهار سال یک بار ننشسته‌اند تا بگویند که آسیب به هوادار و استقلال می‌رسد. چرا قرارداد خوب و محکم بسته نشده است؟ چرا همیشه این پرونده‌ها باید به دایره حقوقی فیفا کشیده شود؟

- امروز اگر ما از عادل شیحی لطمه بخوریم، نمی‌توانیم بگوییم افتخاری مقصر است. مسئولین قبلی استقلال و بخش حقوقی استقلال می‌دانسته که این اتفاق می‌افتد. ساموئل، ردی، هلمکه و دیگران هم در راه هستند.

- وقتی در کشور خودمان، کمیته انضباطی می‌تواند شرایطی فراهم کند که تیم‌ها به بازیکنان بدهی نداشته باشند، این دلگرمی برای مدیران ایجاد شود که ما می‌توانیم به خارجی‌ها هم بدهی نداشته باشیم. بازیکنان خارجی الان می‌روند به فیفا شکایت می‌کنند. ما باید این فرهنگ را در ایران درست کنیم. من به تاج هم گفته‌ام که پرونده‌های زیادی در کمیته انضباطی وجود دارد و مربی و بازیکن به پولشان نمی‌رسند و این باعث ایجاد یک عادت غلط شده است و می‌بینیم که پول بازیکن خارجی هم داده نمی‌شود.

- بسیار از این موضوع ناراحتم، چون می‌شد که دو، سه سال پیش جراحی شود. این موضوع باید به گوش وزیر ورزش رسیده می‌شد که استقلال در شرف یک اتفاق خطرناک است. هر آن می‌تواند یک اتفاقی بیفتد که به شان فوتبال ما بربخورد. ناراحتی هوادارانمان را درک می‌کنم و می‌دانم چقدر نگران آینده هستند و جایگاه تیم برایشان مهم است. از آنها می‌خواهم سعه صدر داشته باشند.

- ما امروز سر تمرین لطمه روحی خوردیم. نمی‌توانم بگویم که چقدر تمرکز ما به هم خورد. هر روز یک اتفاق جدید داریم. ما هم یک آستانه تحمل برای هضم مشکلات داریم. از همه می‌خواهم تا کمک کنند تا مشکل حل شود. نمی‌توانیم بار این مشکل را تنها بر دوش مدیرعامل استقلال بگذاریم.

ارسال نظر: