روح‌الامینی در همایش فصلی خانه احزاب:

قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی از احزاب برای حضور دعوت به عمل آورد

کدخبر: 2084617

دبیرکل حزب عدالت و توسعه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی باید فصل مشترک همه احزاب کشور باشد، گفت: قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی باید از احزاب برای حضور در جلسات دعوت به عمل آورد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: عبدالحسین روح‌الامینی دبیرکل حزب عدالت و توسعه صبح امروز (پنج‌شنبه) در همایش فصلی خانه احزاب ایران در تالار وزارت کشور بر ضرورت نقش خانه احزاب در مسائل اجتماعی و سیاسی پرداخت.

وی اظهار داشت: خانه احزاب باید در مسائل اجتماعی قدر و مخرج مشترک همه جریانات سیاسی باشد.

دبیرکل حزب عدالت و توسعه به معضلات اجتماعی اشاره و تصریح کرد: مسائل اجتماعی اگر امروز مهم‌تر از مسائل سیاسی ما نباشد کمتر نیست. بنابراین احزاب باید محوریت وفاق و عمل مشترک را در موضوعات سیاسی و اجتماعی قرار دهند.

روح‌الامینی می‌گوید که اگر به موقع به آسیب‌ها و معضلات اجتماعی رسیدگی نشود آوار اجتماعی بر سر انقلاب ما فرود خواهد آمد و نباید مسئولان،‌احزاب و نهادهای ذی‌ربط از این مسئله غافل بمانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضلع دیگر این همایش یعنی اقتصاد مقاومتی اشاره و نفس اصلی اقتصاد مقاومتی را نگاه به درون، رونق، توسعه و آبادانی کشور عنوان کرد.

به گفته دبیرکل حزب عدالت و توسعه حوزه اقتصاد مقاومتی باید فصل مشترک همه احزاب باشد و در همین خصوص احزاب باید با آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور مذاکره کنند تا به صورت فعال به صحنه اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بارها بر ضرورت اجرایی شدن آن تأکید کردند ورود کنند.

روح‌الامینی افزود: قرارگاه فرماندهی اقتصاد مقاومتی از احزاب دعوت کند و متناظر آن نیز در استان‌ها باید دیده شود چرا که حضور احزاب خود بنیه وحدت را تقویت می‌کند. بنابراین نباید تأثیر تقویت وحدت ملی در حوزه اقتصاد مقاومتی را فراموش کنیم.

ارسال نظر: