استویچف: امیدوارم شرایط همکاری درازمدت با فدراسیون ایران فراهم شود

کدخبر: 2084710

گزینه بلغارستانی سرمربیگری تیم ملی والیبال گفت: به هر حال نکات زیادى از این سفر آموختم و از مهمان نوازى شما تشکر می‌کنم و امیدوارم با فراهم شدن شرایط بتوانیم همکارى دراز مدتى با هم داشته باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رادوستین استویچف، گزینه بلغارستانی سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان که عصر روز یکشنبه وارد تهران شده بود، پس از بازدید از امکانات فدراسیون والیبال و چند نشست با مسئولان فدراسیون، برنامه‌ها و نقطه نظرات خود را در خصوص سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان ارائه کرد.

استویچف در آخرین جلسه خود با داورزنی گفت: سفر به ایران برای من بسیار مفید بود. از فدراسیون والیبال ایران درس‌های زیادی گرفتم. شما تنها فدراسیونی هستید که اهداف خود را بر روی دیوار نصب می‌کنید تا همیشه مقابل چشمان‌تان باشد و از الآن می‌دانید به کجا می‌خواهید بروید. شما به دور از سیاسی بازی فقط به نزدیک شدن و پیش رفتن به سوی اهداف عالیه خود فکر می‌کنید. فدراسیون بسیار منظم و کارآمدی دارید و می‌دانید در هر زمانی چه کاری را چگونه انجام دهید. روند رو به رشد والیبال ایران در ده سال اخیر کاملا این موضوع را نشان می‌دهد و نیازی به توضیحات بیشتر نیست.

وی افزود: براى من افتخار است که با فدراسیون والیبال ایران همکارى کنم و این مسئولیت را بر عهده بگیرم و این پروژه چهار ساله و اهداف ترسیم شده را عملى کنم. شما در خیلى از زمینه‌ها، عملکرد فوق العاده‌اى داشتید اما هدف و فلسفه کارى من کمى متفاوت است و من فقط براى سکو می‌جنگم. باید شرایط رفتن به روى سکو فراهم شود و این فقط به سرمربى مربوط نیست، سایر عوامل نیز باید همراه باشند. در حال حاضر نحوه آماده‌سازى بازیکنان در باشگاه‌ها با مشکلاتى مواجه است که باید براى آن چاره‌اندیشى شود.

این مربی بلغارستانی در پایان خاطر نشان کرد: در سایر موارد باید کارهاى مختلف و تربیت نیروى انسانى مناسب با اهداف ترسیم شده انجام شود که نیازمند یک یا دو سال زمان است. نکات زیادی در مذاکرات مطرح شد و من هم به هر حال نکات زیادى از این سفر آموختم و از مهمان نوازى شما تشکر می‌کنم و امیدوارم با فراهم شدن شرایط بتوانیم همکارى دراز مدتى با هم داشته باشیم.

ارسال نظر: