پایانه صادراتی ایرانول بندر امام خمینی(ره) به زودی افتتاح می شود

کدخبر: 2085425

"عیسی اسحاقی"، به تولید روغن دریایی با همکاری یک برند خارجی در آینده ای نزدیک اشاره داشت و اظهارکرد: در این زمینه رایزنی ها با یک برند خارجی برای تولید روغن دریایی در آبادان صورت گرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از افتتاح زود هنگام پایانه صادراتی ایرانول در بندر امام خمینی (ره) خبر داد و اعلام داشت که درحال حاضر عملیات ساخت پایانه صادراتی ایرانول در بندر ماهشهر از روند خوبی برخوردار بوده و اظهار امیدواری کرد که ظرف ماههای آتی، مخازن 25 هزار تنی ایرانول در ماهشهرهم افتتاح شود.

"عیسی اسحاقی" در نشست صمیمانه پرسش و پاسخ با کارکنان ایرانول، ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تولید روغن دریایی با همکاری یک برند خارجی در آینده ای نزدیک اشاره داشت و اظهارکرد: در این زمینه رایزنی ها با یک برند خارجی برای تولید روغن دریایی در آبادان و با مشارکت شرکت های داخلی صورت گرفته که به دنبال اجرایی کردن توافق و تولید روغن دریایی برای نخستین بار در کشور هستیم.

وی، در عین حال، از دریافت پیشنهاد از یک شرکت خارجی برای سرمایه گذاری و تولید روغن های گروه 2 و 3 در آبادان خبرداد و افزود: موضوع در هیات مدیره مطرح شده که هیات مدیره نیز برای جذب سرمایه گذاری برای پالایشگاه آبادان مجوز های لازم را صادر کرده است.

اسحاقی فعالیت های دیگر شرکت نفت ایرانول در دو سال اخیر، را با اهمیت دانست و گفت: از مهمترین پرو‍ژه هایی که دراین مدت صورت گرفته، می توان به تعمیرات اساسی واحدهای مختلف پس از 18 سال و توسعه و نوسازی روغن سازی پالایشگاه آبادان پس از 35 سال اشاره کرد که به طور کلی در طول دو سال گذشته، بیش از 20 پروژه در پالایشگاه آبادان اجرایی شده است.

وی، پیرامون فروش محصولات این شرکت هم بیان داشت که درسال گذشته با عرضه 610 هزار تن محصول، رکورد فروش مقداری محصولات شرکت از ابتدای تاسیس تا اکنون شکسته شده و در 10 ماهه سالجاری هم با 480 هزار تن فروش ایرانول توانست در راستای افزایش سهم خود در بازار و کاهش چشمگیر خام فروشی گام های جدی بردارد.

وی، خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، ایرانول با کاهش 25 درصدی در خام فروشی، توانستیم در 10 ماهه بیش از 100 میلیون لیتر محصول نهایی به بازار عرضه کند.

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول همچنین گفت که درحال تدوین استراتژی 1404 برای ایرانول بوده تا با تصویب این استراتژی در هیات مدیره، با برنامه محوری فعالیت ها صورت پذیرد.

وی، در مورد تولید نخستین روغن پایه گیاهی کشور در ایرانول، تصریح کرد: این روغن موتور که در اردیبهشت ماه امسال رونمایی شد به دلیل کاهش آلودگی هوا و افت مصرف سوخت توانست گام مهمی در صرفه جویی و صیانت از منابع تجدیدناپذیر کشور بردارد.

ارسال نظر: