با حضور تخت‌روانچی

جلسه ویژه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی فرمان ترامپ فردا برگزار می‌شود

کدخبر: 2085452

جلسه ویژه‌ بررسی اقدامات اخیر رئیس جمهور آمریکا فردا (صبح) با حضور معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس از برگزاری جلسه ویژه‌ای در صبح فردا (چهارشنبه) به منظور بررسی اقدامات اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا با حضور مجید تخت‌روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه خبر داد.

وی با اشاره به تصمیمات گرفته شده در جلسه روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی عنوان کرد: در این جلسه تصمیم بر این شد که جلسه‌ای برگزار شود و طی آن مسائل و تحولات آمریکا مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات سخیف آمریکا و ایجاد محدودیت در صدور روادید برای اتباع هفت کشور مسلمان و اقدامات دیگری که ایالات متحده انجام داده که به گفته وی برخی از آنها به کشور ما مربوط نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این اقدامات در عرصه بین‌المللی مردود و منفور است.

نقوی‌حسینی با اشاره به تصمیم ترامپ در خصوص کشیدن دیوار بین آمریکا و مکزیک گفت: این نوع اقدامات قرون وسطی‌‌ بوده و بازگشت آمریکا به قرون وسطی معنادار است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور بررسی دقیق و علمی این وضعیت از مسئولان وزارت امور خارجه و دستگاه‌‌های امنیتی کشور دعوت شده تا با حضور در کمیسیون مروری بر اتفاقات داشته باشیم و تحولات آینده را بررسی کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص بررسی گزارش چهارم وزارت امور خارجه در خصوص روند اجرای برجام در این کمیسیون با حضور سید عباس عراقچی رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام نیز عنوان کرد: با توجه به تعطیلی جلسات مجلس در هفته آینده به دلیل دهه مبارک فجر بررسی این گزارش به هفته بعد از دهه فجر موکول می‌شود.

ارسال نظر: