آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

زمان و محل برگزاری مصاحبه تکمیل ظرفیت و جامانده از آزمون استخدام آموزش و پرورش

کدخبر: 2085524

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران زمان و محل برگزاری مصاحبه تکمیل ظرفیت و جامانده از مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش شهر تهران را اعلام کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران زمان و محل برگزاری مصاحبه تکمیل ظرفیت و جامانده از مصاحبه آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش شهر تهران را اعلام کرد.

قابل توجه پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت و جامانده از مصاحبه آزمون استخدام پیمانی 95/8/21 اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران که قبلاً تشکیل پرونده داده و معرفی نامه دریافت نموده اند ،بدینوسیله برنامه زمان و محل برگزاری مصاحبه به شرح جدول ذیل اعلام می گردد:

شایان ذکر است که مدارک لازم برای مصاحبه عبارتند از: معرفی نامه عکس دار از اموراداری وتشکیلات آموزش و پرورش شهر تهران،فرم اطلاعات فردی تکمیل شده به همراه 2 قطعه عکس و تصویر:آخرین مدرک تحصیلی، کارت ملی و شناسنامه تمام صفحات ، کارت پایان خدمت (برادران). اصل شناسنامه و کارت ملی ، رزومه و سایر مدارک حسب لزوم .

تذکر مهم: عدم مراجعه برای انجام مصاحبه در زمان و محل اعلام شده به منزله انصراف تلقی شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهند داشت.

ارسال نظر: