"ماجرای نیمروز" به برج میلاد رسید

کدخبر: 2085790

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امروز با نمایش فیلم "صفر تا سکو"ساخته سحر مصیبی در بخش سینما حقیقت به ایستگاه ششم می‌رسد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر امروز با نمایش فیلم «صفر تا سکو» ساخته سحر مصیبی در بخش سینما حقیقت به ایستگاه ششم می رسد.

«خوب، بد و جلف» ساخته پیمان قاسمی خانی ساعت 15:30 اولین فیلم بخش سودای سیمرغ امروز جشنواره به شمار می رود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: « یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آن‌ها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست . »

حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش و امیر مهدی ژوله از جمله بازیگران «خوب، بد و جلف» هستند.

«آذر» ساخته محمد حمزه ای نیز ساعت 18 امروز در کاخ جشنواره برای اهالی رسانه و منتقدان به نمایش در می آید، این فیلم نیز در کنار 32 فیلم دیگر به رقابت خواهد پرداخت.

در خلاصه داستان «آذر» آمده است: ادامه زندگی بهای سنگینی دارد .

نیکی کریمی، حمید رضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، مهران نایل، شیرین اقاکاشی، مائده طهماسبی، پریسا هاشم پور، مانیا علیجانی، لیلا زارع، پژمان جمشیدی، هومن سیدی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند .

شاید بتوان گفت جنجالی ترین فیلم ششمین روز جشنواره فیلم فجر «ماجرای نیمروز » ساخته محمدحسین مهدویان است که در ساعت 20:30 امروز به نمایش در خواهد آمد.

فیلمی که نه تنها در بخش سودای سیمرغ شرکت کرده، بلکه با توجه به کسب جوایز متعدد مهدویان در جشنواره سال قبل، انتظار می رود امسال نیز مهدویان بتواند جوایزی را در این دوره از جشنواره کسب کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیابان ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل از جمله بازیگران فیلم جدید مهدویان هستند.

«پشت دیوار سکوت» مسعود جعفری جوزانی آخرین فیلمی است که امشب ساعت 23 در کاخ جشنواره به نمایش در خواهد آمد، این فیلم نیز همانند 3 فیلم قبلی در بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره شرکت داده شده است.

در خلاصه داستان «پشت دیوار سکوت» که مضمونی اجتماعی دارد آمده: دختر جوانی به نام ستاره با همه وجود تلاش می کند تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کند … .

امین تارخ، پرویز پورحسینی، حسین پاکدل، سحر جعفری جوزانی، آرمان درویش، سیامک صفری، بهزاد فراهانی، شقایق فراهانی، سمیه نجومی و… بازیگران فیلم جدید مسعود جعفری جوزانی هستند.

ارسال نظر: