حسین شمسیان

سواری روی موج وحشت!

کدخبر: 2085900

در داخل کشور، آرزومندان تکرار دولت یازدهم اصرار دارند که خطر جنگ را پر رنگ و جدی جلوه دهند! کسانی که تا دیروز از گل نازک‌تر به ارباب آمریکاییشان نمی‌گفتند، اکنون در حال بازسازی دو قبطی "جنگ و صلح" هستند، خطر ترامپ را جدی و خطر جنگ را قریب الوقوع جلوه می‌دهند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین شمسیان در کانال تلگرامی خود نوشت:

سواری روی موج وحشت!

برخلاف آنچه نشان می دهد، ترامپ نه مرد جنگ است و نه شرایط جنگ دارد. او مصداق ضرب المثل فرنگی است که می گوید:«سگی که زیاد پارس می کند، گاز نمی گیرد»!

تکلیف تهدیدات رئیس جمهوری که چند هفته قبل صراحتا اقرار می کرد آمریکا برای ساخت مدرسه در برخی ایالاتش بودجه ای ندارد معلوم است.

اما در داخل کشور، آرزومندان تکرار دولت یازدهم اصرار دارند که خطر جنگ را پر رنگ و جدی جلوه دهند!

کسانی که تا دیروز از گل نازک تر به ارباب آمریکاییشان نمی گفتند، اکنون در حال بازسازی دو قبطی «جنگ و صلح» هستند، خطر ترامپ را جدی و خطر جنگ را قریب الوقوع جلوه می دهند.

آنها اصلا به روی نا مبارک خودشان هم نمی آورند که تا همین چند روز قبل می گفتند برجام سایه شوم جنگ را از سر کشور رفع کرده و این دستاورد بزرگ (!)را می ستودند.

اما منفعت این سناریو برای آنها چیست؟

بازی سازان می دانند دولت یازدهم هیچ کارنامه ای ندارد.هیچ دستاوردی که بتوان در انتخابات به مردم نشان داد.( به طرح های افتتاح شده در دهه فجر امسال نگاه کنید)، در نتیجه ایجاد وحشت عمومی و سوار شدن بر موج وحشت، یگانه راه باقیمانده است.

آنها می کوشند در این سناریو، خود را متخصص مذاکره و برقراری صلح و حتی امتیازگیری از آمریکا و برد-برد نشان دهند! و در مقابل هرآنکه رقیب بالقوه است، جنگ طلب، نابود کننده دستاوردها و بر هم زننده امنیت معرفی کنند!

نباید در این تله رسانه ای افتاد و جو نگرانی و التهاب در کشور ایجاد کرد.

ایران مقتدر تر از همیشه است و این را خود آنها هم می دانند. مرزبانان امنیت و اقتدار ما با چشمان باز کوچکترین حرکت دشمن را زیر نظر دارند. هیچ همسایه ای توان جنگ با ما یا پایگاه شدن برای دشمن را ندارد.

آمریکا و همه نوکر های منطقه ای اش چند سالی است در باتلاق سوریه و حتی یمن بی دفاع مانده اند.

ترامپ هم هیچ تازگی ندارد و همه روسای جمهور آمریکا، همین حرف ها را گفته اند، همین رجز ها را خوانده اند و البته هیچ غلطی هم نتوانسته اند بکنند.

ترامپ از اغلب آنها ناتوان تر و آمریکا از آن دوران ضعیف تر است.

اما خدای ما همان خداست ...

ارسال نظر: