معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر خبر داد:

راه‌اندازی ۲ پلی کلینیک جدید در کربلا و نجف/ ارسال ۳۰ تن دارو و تجهیزات ویژه ایام نوروز

کدخبر: 2086056

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از راه اندازی ۲ پلی کلینیک جدید در کربلا و نجف خبر داد و گفت:۳۰ تن دارو و تجهیزات ویژه ایام نوروز به عتبات ارسال می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی حیدری در گفت‌وگو با فارس ،‌ در ارتباط با تمهیدات هلال‌احمر در عتبات طی ایام نوروز، اظهار داشت: دو درمانگاه جدید در کربلا و نجف قبل از عید نوروز راه‌اندازی خواهد شد و اقدامات لازم جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی همچنین امدادی به زائران حسینی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه عید نوروز عید باستانی ایرانیان بوده و در ایام نوروز بیشتر از ایران به عتبات سفر می‌کنند تا از کشورهای دیگر؛ ولی با این وجود همه تمهیدات لازم جهت ارائه خدمت به زائران پیش‌بینی شده و نیروهای امدادی به کربلا و نجف اعزام می‌شوند.

معاون مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از ارسال 30 تن دارو و تجهیزات ویژه ایام نوروز خبر داد و گفت: راه‌اندازی دو پلی‌کلینیک در کربلا و نجف جهت ارائه خدمات بیشتر به زائران در نظر گرفته شده است، البته در ایام عید تعداد زائران به اندازه تاسوعا و عاشورا و یا اربعین نخواهد بود و احتمالاً بیش از 150 کاروان طی هر روز نخواهیم داشت.

ارسال نظر: