کواکبیان:

ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است

کدخبر: 2086165

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: مصطفی کواکبیان عصر امروز که به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و حزب مردم‌سالاری استان، در سالن اجتماعات بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد در جمع تشکل‌های اصلاح‌طلب اظهار داشت: جمهوریت و اسلامیت دو رکن انقلاب اسلامی هستند و نادیده‌گرفتن یکی از این دو باعث از دست رفتن انقلاب می‌شود.

وی عنوان کرد: همه‌ ما در هر جایگاهی که هستیم، باید همواره به مطالبات و خواسته‌های مردم توجه کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری بی‌بدیل حضرت امام (ره) توانست انقلاب را به پیروزی برساند و رژیم ستم‌شاهی با آن همه قدرت ارتش و ساواک در مقابل خواست مردم سقوط کرد و نابود شد.

وی بیان کرد: رژیم ستم‌شاهی به رأی مردم توجه نمی‌کرد، انتخابات در آن رژیم کاملا صوری و نمایشی بود، از طرفی رژیم به ارزش‌های اسلامی هم بی‌توجه بود و به همین خاطر توسط مردم و با رهبری حضرت امام (ره) نابود شد.

این نماینده مجلس گفت: بیش از 85 درصد مراجعات دفتر بنده برای ایجاد اشتغال است و خوشبختانه به تازگی یک کمیسیون در مجلس تشکیل داده‌ایم، تحت عنوان حمایت از تولید ملی و اشتغال تا بتوانیم با برنامه‌ریزی گام‌های اثر بخش‌تری برای ایجاد اشتغال برداریم.

کواکبیان اظهار داشت: متأسفانه یکی از معضلات امروز ما این است که فارغ‌التحصیلان بیکار در جامعه داریم و ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از دولت تدبیر و امید خواست یک لایحه ویژه برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال به مجلس بفرستد تا مجلس هم در این زمینه نهایت کوشش را بکار گیرد.

کواکبیان گفت: هر کاری از دستم بربیاید برای کمک به رفع مشکلات استان لرستان انجام می‌دهم.

ارسال نظر: