علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران در گفتگو با «نسیم آنلاین» مطرح کرد:

دولت محصور به حزب "اعتدال و توسعه" نیست/ هاشمی عامل انسجام اصلاح‌طلبان بود

کدخبر: 2086200

یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: با توجه به حضور چهره‌های تاثیرگذار در اصلاحات قطعا انسجام و رویکرد این جریان در حوزه‌ی سیاسی و تصمیم‌گری‌های مهم هم‌چنان به قوت خود باقی و ادامه خواهد داشت و خلاء آیت‌الله هاشمی اگرچه یک خلاء جدی و مهم است، اما قابل پر شدن است.

علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی « نسیم آنلاین » ، با اشاره به جایگزین آیت الله هاشمی رفسنجانی برای هدایت جبهه اصلاحات و اعتدال، گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یادگارهای خوبی در حوزه‌ی رهبری سیاسی از خود برجای گذاشتند. مهمترین آن انسجام فعلی جریان اصلاحات است که در سال های 92 و 94 شاعد موفقیت های حاصل از این انسجام بودیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس دهم، با بیان اینکه جریان اصلاحات افراد تاثیرگذار متعددی دارد که به فرمایش حضرت امام(ره) با رفتن یک خدمت‌گذار خلایی در صف آهنین ملت به وجود نمی‌آید، افزود: با توجه به حضور چهره‌های تاثیرگذار در اصلاحات قطعا انسجام و رویکرد این جریان در حوزه‌ی سیاسی و تصمیم‌گری‌های مهم هم‌چنان به قوت خود باقی بوده و ادامه خواهد داشت و خلاء آیت‌الله هاشمی اگرچه یک خلاء جدی و مهم است، اما قابل پر شدن است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ادامه داد: جریان اصلاحات انسجام خود را در دوره‌ی دشوار پیدا کرده و قطعا هر دستاوردی که در دوران سخت به دست بیاید ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به فقدان آیت الله هاشمی برای حمایت از دولت فعلی در انتخابات آینده، تصریح کرد: به هرروی دولت اعتدال محصور به حزب اعتدال و توسعه نیست و دولت اعتدال برآیند رای اکثریت مردم است و تصیم‌گیری پایانی و نهایی هم با مردم است.

ارسال نظر: